|

صبا راد یه بار رفت ترکیه تا 10 سالش لباس خرید همه لاکچری / شوهرش چه ضایعش کرد

saba-rad shayanews

صبا راد این روزا با تمام قدرت داره توی اینستاگرام تولید محتوا میکنه و به عنوان بلاگر فعاله و عکس تازه ای که از خودش منتشر کرده جنجالی شده.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- صبا راد رو میشه از نمونه های بارز افرادی دونست که بالاخره برای پیشرفت خودشون یه راهی پیدا میکنن و یه جا نمیشینن که رو به زوال برن حالا چرا این حرف رو میزنیم؟ چون احتمالا بدونید که ایشون مجری صدا و سیما بودن و خیلی هم در این عرصه طرفدار داشتن چرا که خیلی ها صبا راد رو به علت صدای شیوا و رسایی که داره مناسب برای مجری گری میدونستن ولی خب موضوعی که وجود داره خیلی یهو این مجری از از رسانه کنار گذاشته شد و این موضوع حتی اینطور نبود که خانوم یه مدت بره و بعد دوباره برگرده بلکه صبا خانوم داستان به کلی دیلیت شد و دیگه کم کم کسی ایشون رو به عنوان مجری شاید یادش نیاد.

ولی موضوعی که وجود داره اینه که صبا راد رو شاید به عنوان مجری کسی اونطوری دیگه یادش نیاد ولی به عنوان یه بلاگر حتما میشناسنش خیلی ها و میدونن که این بانو توی پیج خودش که بیشتر شبیه دورهمی خانوما هست از خیلی از بلاگرا بهتر تولید محتوا میکنه و میتونه توی این عرصه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشه ولی خب میدونید که هر کسی بالاخره از انجام هر کاری باید یه هدفی داشته باشه و خب صبا راد هم وقتی که رفت سمت و سوی بلاگر شدن صرفا برای دیده شدن نبود چون ایشون بالاخره مشهور بود بلکه موضوع کسب درآمد بود که حالا در ادامه بیشتر درموردش براتون میگیم.

صبا راد

وقتی صبا راد همه ی برندای دنیا رو روی خودش سوار کرد

این روزا خیلی از افراد توی اینستاگرام به کلی برند باز شدن و جالبه که اون دسته از افرادی هم که به این سمت و سو نرفتن در برخی از اوقات مسخره میشن ولی خب میدونید که خیلی ها هم هستن که میرن سراغ برندها اما از نوع فیکه اون ها مثلا شاید خیلی از این دوستان که توی اینستاگرام آیفون دستشون هست لزوما یه گوشی فیکه که فقط ظاهر آیفون رو داره و یا خیلی از اون عزیزانی که ساعتای رولکسشون توی ویدیوهای اینستاگرام برق میزنه از سرکوچشون خریداری شده بنابراین این بیجا نیست که بگیم برند بازی در بیشتر مواقع یه جورایی با فخر آمیخته شده و استانداردهای غلط جامعه رو تحمیل میکنه.

اما همیشه هم اینطور نیست و خیلی ها دیگه به خریدن اجناس و لوازم برند و اورجینال عادت کردن ولی موضوعی که وجود داره اینه که امیدواریم یه وقت از شکمشون نزنن برای خرید برند! بگذریم برسیم به صبا راد که خانوم هم به تازگی به انتشار یه استوری حسابی خودش رو برند پوش معرفی کرده و یه فخر ریز اومده و لباساش رو از ترکیه خریده در حالی که سالها پیش رفته بود به این کشور برای اقامت ولی برگشت و هنوز هم توی حال و هوای اونجا قرار داره غذای ترکی میپزه، کلاس زبان ترکی میره، حالا هم که لباس هایی  رو که از اونجا خریده رو داره رو میکنه.

صبا راد

ضایع شدن صبا راد توسط شوهرش وقتی تقصیر فالووراش بود!

گفتیم که این روزا صبا راد یه بلاگر محسوب میشه و از اون دسته هایی هست که از لایف استایلش تولیدمحتوا میکنه و اما در کنار این تولید محتوا خانوم تبلیغات هم در پیجش انجام میده تا بالاخره کسب درآمد هم صورت بگیره چون فکر نمیکنم این روزا دیگه کسی با پیج های میلیونی همچین کاری نکنه چرا که حتی بعضی از بازیگرها هم تبلیغات میذارن، بگذیم به نکته ی جدید برسیم که اخیرا توی محتوای منتشر شده توسط صبا راد بسیار جالب بوده، ایشون به همسرشون که احتمالا بدونید مانی رهنما خواننده ی خوش صدا، میگن که براشون شیرقهوه درست کنن و ایشون هم دست به کار میشه.

خب تا اینجا اوکی بوده ولی موضوع اونجاست که وقتی آقا مانی داشته شیر رو به قهوه اضافه میکردن به نظر خیلی از فالوورای صبا خانوم ایشون داشته با شیر طرح قلب برا صبا خانومش میکشیده و وقتی صبا راد هم اینو از فالووراش میشنوه میره تا از همسر تشکر کنه ولی خب در کمال تعجب کنف میشه چون هسرش میگه اصلا قلب کشیدن بلد نیست!

صبا راد

وقتی قلب صبا راد اکلیلی میشه!

خب توی قسمت قبل خوندید که چطور فالوورا صبا راد رو گمراه کردن و در نهایت هم آدرس اشتباهشون به ضایع شدن خانوم منجر شد، همون ابتدای مقاله هم گفتیم که پیج صبا خانوم بیشتر شبیه دورهمی زنونه میمونه و اکثر فالوورای ایشون خانوم هستن و حالا یکی از این خانوم ها باعث شدن که قلب صبا راد روشن بشه، اون هم به این خاطر که به صبا راد گفته بود که "به خانه برمیگردیم" اصلی اینجاست چون با عشق غذا میپزی، با عشق کاره خونه انجام میدی و... که جالبه در این بین این فقط فالووار نیستن که از صبا خانوم انرژی میگیرن بلکه ایشون هم از اون ها انرژی میگیره و ای موضوع دو طرفه هست.

صبا راد

صبا راد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی