|

آشپزخونه ی اروپایی و مدرن صبا راد وقتی بلاگر شده و پولداره / موهاشو جای ابروهاش کاشت

saba-rad shayanews

صبا راد یکی از مجری های سابق صدا و سیما هست که این روزا تبدیل شده به یه بلاگر خفن که با تولید محتوا در این فضا پول درمیاره.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- صبا راد رو خیلی ها به واسطه ی برنامه ی "به خانه برمیگردیم" میشناسن چرا که خانوم توی این برنامه مجری بود و تونست مخاطب های زیادی جذب کنه و برنامه های خوبی هم برای بیننده ها اجرا کنه طوری که وقتی خیلی ها متوجه قطع همکاری صبا راد با این برنامه شدن بسیار ناراحت شدن چون این مجری عصرهای زیبایی رو با اجراش برای بیننده ها رقم میزد اون هم با صدای شیوا و رسایی که داره که البته هنوز هم از این صدای شیوا و رسا بهره میبره اما در یه جهت دیگه که اون هم بلاگری هست!

بله صبا راد هم مثل خیلی ها متوجه شد که نون توی اینستاگرامه و حتی اگر قرار نیست که دیگه جلوی دوربین حرفه ای و فیلمبرداری دیده بشه ولی میتونه با دوربین یه گوشی خوب هم با یه نت و صفحه ی اینستاگرامش دیده بشه و هنوز طرفداراش رو برای خودش حفظ کنه و داشته باشه و حتی مثل خیلی از بلاگرها در این فضا کسب درآمد کنه که این روزا یه کار خیلی پولساز محسوب میشه و شما برای این منظور باید با تولید محتوا پیج رو بالا ببرید و بعد از طریق تبلیغ پول به جیب بزنید مثل صبا راد! حالا در ادامه بیشتر راجبه این مجری سابق براتون میگیم.

صبا راد

صبا راد و آشپزخونه ی ساده اش که با بازار مبلش تطابق نداره

این روزا دیگه با اینستاگرام میشه دید که هر کسی خونه اش چه شکلیه و حتی در برخی از مواقع وقتی بلاگرا دکور بعضی از چیزا رو تغییر میدن خیلی ها از فالووراشون زودتر از این که حتی خود طرف بدونه چیکار کرده بهش میگن که جای فلان چیز رو توی گوشه سمت چپ تی وی عوض کردی! جالب هم هست که خیلی ها در این فضا باید خونه های لاکچری داشته باشن تا دیده بشن و به همین خاطر هست که داشتن یه خونه ی شیک و پر از وسایل لوکس شده یکی از ملزومات بلاگر شدن تا یه عکس از گوشه ی خونه بندازن و متن انگیزشی روش بنویسن!

حالا شما فکر کنید که در این بین دیدن خونه ی افراد معروف چقدر میتونه جالب بشه چرا که میشه فهمید سلیقشون چه شکلیه مثلا صبا راد که این روزا شغلش بلاگری هست برای تولید محتوا گاهی اوقات از گوشه هایی از خونش فیلم و عکس میذاره که میتونه برای طرفداراش جالب باشه که این مجری سابق که دارن دنبالش میکنن چه جور خونه ای داره و حالا به تازگی هم یه عکس هایی منتشر کرده که مربوط به آشپزخونه و پذیرایی خونش میشه.

ولی موضوعی که برای خیلی ها جال بوده اینه که چطور بین این دو فضا در خونه ی خانوم این همه تفاوت وجود داره چون ایشون دیزاین پذیرایی رو جوری انجام دادن که انگار نمایشگاهه مبله ولی آشپزخونش اینهمه خلوته و اصلا هماهنگی بینشون برقرار نیست.

صبا راد

صبا راد

ابروهای صبا راد با گذر زمان از کویر به جنگل تبدیل شد

این روزا به قدری خدمات زیبایی زیاد شده که آدم نمیدونه بره سراغ کدوم یکیشون و هر روز هم تعدادشون داره زیاد و زیادتر میشه و البته که چهره ی افراد هم داره عوض میشه طوری که بعضی از دوستان باید کارت شناساییشون رو عوض کنن بس که شدت تغییرات زیاده ولی با این حساب میشه گفت همه در صورت پول داشتن میتونن زیباترین باشن چون بالاخره این خدمات قشنگ جیب آدم رو خالی میکنن!

جالبه که خیلی از افراد معروف هم این روزا به سراغ این ریزه کاری های زیبایی میرن و تغییرات شدیدی ایجاد میکنن مثلا احتمالا این روزا چهره ی بهنوش طباطبائی رو در مراسم های ختم زنده یادان "آتیلا پسیانی" و "داریوش مهرجویی و زنش" دیده باشید که از شدت تغییراتش همه تسمه تایم پاره کردن حالا صبا راد هم یه تغییر بزرگ توی چهره ش انجام داده که مربوط به ابروهاش هست یعنی خانوم قبلا ابروهای قد نخ داشت ولی این روزا با کاشت اون ها رو به یه جنگل سر سبز تبدیل کرده!

صبا راد

صبا راد

صبا راد از لباس شستن هم پول درمیاره!

گفتیم که صبا راد این روزا از طریق پیجش کار میکنه و درآمد داره و خب مشخصا باید تو این فضا برای این منظور تولید محتوا کنه و بعد از دو سه تا استوری از خودش استوری های تبلیغش رو آپلود کنه که در برخی از مواقع هم حتی برای اون ها سناریو هم میچینه مثلا وقتی میخواد روانشناس معرفی کنه خیلی اتفاقی یکی از فالووراش نیازمند کمک عاجل از یه روانشناس میشه و بعد هم خانوم یه جوری که انگار همه چی اتفاقی بوده یه روانشناس از جیبش درمیاره!

اما اینا به کنار خانوم از کارهای روزمره اش هم که هر کسی  باهاشون سر و کله میزنه تولید محتوا میکنه که یه مقدار لول کار رو پایین میاره ولی خب برای بعضی ها جالبه!

صبا راد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی