|

شوک بزرگ به نوعروس پژمان جمشیدی؛ صفحه اینستاگرام نگار فرهمند از دسترس خارج شد

گویا صفحه اینستاگرام نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی به دستور مقامات قضایی و به دلیل انتشار محتوای معارق با اخلاق از دسترس خارج شده است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- صفحه اینستاگرام نگار فرهمند بلاگر و فعال حوزه مد و لباس که چندی پیش هم با پژمان جمشیدی ازدواج کرده از دسترس خارج شد.

صفحه اینستاگرام نگار فرهمند که تصاویر و تبلیغات زیادی در حوزه مد و لباس منتشر می کرد و نزدیک به 356 هزار دنبال کننده هم داشت ظهر دوشنبه با انتشار یک پست به روز رسانی شد. پستی که خبر از توقف فعالیت این صفحه داشت.

نگار فرهمند

اما چرا صفحه اینستاگرام نگار فرهمند ار دسترس خارج شد؟

در خصوص اینکه چرا صفحه اینستاگرام خانم فرهمند توسط فراجا از دسترس خارج شده هنوز خبر رسمی منتشر نشده اما آنطور که پست اینستاگرامی منتشر شده در صفحه ایشان نشان می دهد این صفحه به دلیل انتشار محتوای معارض با اخلاق و عفت عمومی و به دستور مقام محترم قضایی از دسترس خارج شده است.

کمی بیشتر درباره نگار فرهمند

پژمان جمشیدی مدتی میشه که با نگار فرهمند یک زوج نامیده شدن. جالبه که تقریبا میشه گفت هیچ عکس دو. نفره ای با هم ندارند اما خب خبرها اینو میرسونن.

از طرفی هم پژمان خان همین دو هفته پیش همراه با همسرشون در مراسم تشییع آتیلا پسیانی حضور پیدا کرد که ابتدا حلقه ازدواج مورد توجه قرار گرفت و سپس هم حضور نگار فرهمند در کنار پژمان جمشیدی در مراسم خاکسپاری مورد توجه کاربران قرار گرفت و همان موقع هم انتشار ویدیو بی حجاب نگار فرهمند انتقادهای زیادی را به همراه داشت.

VID_20231013_075822_566

نگار فرهمند متولد 1367 است بختیاری است. او فوق لیسانس مارکتینگ و لیسانس مدیریت تبلیغات از قبرس دارد.

282571199

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی