|

وقتی چیدمانه واسه جلب نظر از لیلا اوتادی میپره رو مریم مومن؛ هَوو ها همو کشتن هی هی

برنامه چیدمانه مسابقه ای طنز است که این روزها طرفداران خاص خود را پیدا کرده و در حالی که حواشی بسیاری از لیلا داشت حالا مریم به میان آمده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یادتونه برنامه رامبد جوان با اسم خندوانه اومد و طنزی نو رو به مخاطب نشون داد؟ البته که این برنامه در صدا و سیما پخش میشد و این روزها هم خبری از اینجور برنامه ها در جعبه جادویی نیست. چند سالی میشه که پلتفرم ها به شدت سر و صدا دارند و با انتشار فیلم و سریال و مسابقه و برنامه ها مخاطب خودشون رو جذب که هیچ، میخکوب خود کرده اند. 

برنامه جدیدی که میشه نام برد و این روزها به شدت پر طرفدار شده، برنامه "چیدمانه" می باشد که خب با دعوت از بازیگران به عنوان مهمان و مجری و البته اجرای برنامه ای طنز و شاد، مخاطبان بسیاری رو به سمت و سوی خود کشانده. البته که انتخاب و گزینش این برنامه در بازیگران هم به شدت تو پر طرفدار شدنش تاثیرگذار بوده و هست. چرا که چیدمانه اومده و از هنرمندانی زیبا رو همچون خانوم نیوشا ضیغمی و لیلا اوتادی و … استفاده داشته که خب از اونجایی که این چهره ها با چهره های اصلی و واقعیه خود در این برنامه ظاهر میشن، باعث جلب نظر هرچه بیشتر بیننده شده است. 

nioushazeyghami-copy

چیدمانه چجور برنامه ایه؟

اما در این برنامه چه اتفاقی میوفته؟ در چیدمانه ، مهمانان بعد از انجام چالش های طراحی شده ، امتیاز کسب می کنند و با امتیاز هایی که به دست آوردن، لوازم منزل خریداری می کنند و در آخر هم چیدمانی که انجام میدهن مورد قضاوت و نظر سنجی گروه داوری و مخاطبین برنامه قرار میگیره!

از حواشی و نکات جالبی که تو این برنامه اتفاق میوفته و بسیاری از مخاطبین رو کنجکاو کرده که چی میشه و چی نمیشه، اینه که مجتبی شفیعی دائما در حال دلبری و خواستگاری کردن از لیلا اوتادی می باشد.

این موضوع اونقدری پیش رفت و وایرال شد که خیلی ها بر این نظر بودند احتمالا این یک سورپرایز میتونه باشه و قراره انتهای برنامه بالاخره این دو هنرمند با هم ازدواج کنند.

مجتبی شفیعی لیلا رو میخواد یا مریم؟

اما جالبه که یهو همه چیز تغییر کرد و مجتبی شفیعی به تازگی شخص مورد پسندش رو تغییر داده. وی اینبار نسبت به مریم مومن بازیگر جوان ایرانی ابراز وجود کرد و مورد توجه قرار گرفت.

مجتبی شفیعی کیست؟

مجتبی شفیعی مجری زود نیوز که با اجراهای طنز خود در فضای مجازی مشهور شده بود، سعی کرد تا این شهرت رو به پلتفرم های نمایش خانگی هم بیاره و ظاهرا تا به اینجا موفق هم بوده چرا که موضوعی جدید به تصویر کشیده است. مجتبی شفیعی این روزها با شوخی هایی که با خانوم لیلا اوتادی به عنوان یک خواستگار داره بر سر زبان ها افتاده و مشخص نیست قراره به چه شکل پیش بره.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی