|

آرایش دیده نشده ملیس مینکاری در ترکیه / ایبیکه سریال خواهران و برادران چه شاخیه

ایبیکه از دست نقش های محبوب در سریال خواهران و برادران می باشد که همیشه با چهر ای ساده دیده شده بود تا اینکه تصاویر با میکاپش منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا شما هم زیاد شنیدین که میگن سریال های ترکیه ای اصلا مناسب خانواده نیست، چرا که هم صحنه های نه چندان مناسب داره و هم اینکه به شدت خیانت رو رواج میده. البته که میشه گفت بله درسته همینم هست اما این سبک سریال ها به دلیل سبک داستانی و همچنین تعداد قسم های طولانی که داره خیلی مورد توجه قرار میگیره. اغلب افراد واسه اینکه چیزی بی دیدن داشته باشن و یه سرگرمی آخر شب وجود داشته باشه چنین سریال هایی رو دنبال میکنن که خب همه ما اینجوری هستیم وقتی یه سریالی رو هر چند بد می بینیم، اما همچنان به دلیل کنچکاوی که داریم واسه دونستن ادامش نگاه می کنیم. یکی از این سریال ها سریال ترکیه ای "خواهران و برادران" می باشد که این روزها به شکل تولید به مصرف دیده میشه! 

در این سریال بازیگرانی با سن های مختلف ایفای نقش دارند که خب در نهایت همگی نقش نوجوان هایی دبیرستانی رو به تصویر میکشن. جدیدا کاراکتر آسیه مثلا کشته شده و دیگ تو سریال نیست. اما یکی از پای ثابت ترینها نقش ایبیکه هستش که انگاری قصد تا ته سریال موندن رو داره. آیبیه که دختری 18 ساله می باشد، در واقع بانویی 26 ساله است که ملیس مینکاری نام داره. این چهره در سریال خیلی ساده و بی آرایش دیده میشه، در حالی که تو واقعیت از چهره های جذابی محسوب میشه که میکاپ های مدلینگ و شارپی داره. در ادامه ببینیم و بشناسیم ایبیکه خانوم ارن رو.

ملیس مینکاری

ملیس مینکاری

ملیس مینکاری

ملیس مینکاری

ملیس مینکاری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی