|

(عکس) محسن افشانی و ادعایی عجیب درباره دستگیری میلاد حاتمی!

محسن افشانی چهره پر حاشیه در صفحه اینستاگرامش اطلاعات عجیب و غریبی از دستگیری میلاد حاتمی فاش کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محسن افشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشور با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد، آدام تاشکایا معاون سابق اطلاع رسانی ریاست جمهوری ترکیه اینطور درباره سایت‌های قمار در ترکیه اینطور نوشته:

میلاد حاتمی که چندین پرونده قضایی در پلیس ترکیه دارد بدون نگرانی اقدام به آدم ربایی محسن افشانی و انتشار آن به صورت آنلاین کرده است.

محسن افشانی چند نفر را هم در این استوری تگ کرده و نشان داده است، یکی از این افراد آدام تاشکایا است، اما صفحه‌ای که به نام این آدم باز شده خصوصی است و هیچ دنبال شونده‌ای نیز ندارد. او یکی دیگر از مقام‌های کشور ترکیه را نیز تگ کرده است.

241884_692

ماجرای خفت شدن محسن افشانی توسط میلاد حاتمی

محسن افشانی که چندی پیش به استانبول سفر کرده بود توسط مافیای شرطبندی گرفتار شده است این ویدیو منتشر شده در اینستاگرام میلاد حاتمی حاوی الفاظ نامناسب است. در این فیلم میلاد حاتمی یکی از افراد مافیای شرط بندی را مشاهده می‌کنید که پس از خفت گیری محسن افشانی وی را مجبور به عذرخواهی و بکار بردن الفاظ نامناسبی درمورد خودش می کند.

وی در پست اینستاگرامی خود گفته بود: حدود یکماه میشه که دارم با کمپین هاى متقلب میجنگم و از فعالیت سایت هاى شرط بندى اعلام بیزارى میکنم! چیزى که عایدم میشه فحش و ناسزا و دلسردى از جانب بعضى هاست که تلاش من براى احقاق حقوق همون بعضیا هم هست… چرا مخالفت! اصلاً من آدمِ بد؛ این آدم بده الان پشیمونه و داره تلاش میکنه کارِ خوب کنه… بهم انرژى بدید در راه مقابله با متقلبین کمپین‌ها و دزدهاى قمار و شرط بندى تنهام.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها