|

استایل کریسمسی خانم‌ های سلبریتی؛ از لیدی گاگا تا جنیفر لوپز

از نیکول کیدمن، مارگو رابی و ناتالی پورتمن تا جنیفر لوپز، مدونا و لیدی گاگا تصاویری را در زمستان ۲۰۲۰ میلادی منتشر کردند.

لینک کوتاه کپی شد
1

 اینستاگردی با سوپراستارهای هالیوودی در آستانه سال نو ۲۰۲۱ میلادی بخشی از فعالیت های مشتاقان اینستاگرام در زمستان ۹۹ است. در این گزارش نگاهی داریم به تصاویر پر لایک و بازدید شماری از سوپر استارهای هالیوود و آن‌هایی که موفق به اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن در سال‌های اخیر شدند.

جنیفر لوپز در استانه کریسمس ۲۰۲۱ بر خلاف نیکول کیدمن که به زادگاهش رفته است، با برندهای معروف لباس و جواهرات و اکسسوری ها، تبلیغ می کند و یکی از پربیننده ترین صفحات سوپر استارهای هالیوود را در اینستاگرام در اختیار دارد. هشتگ ها همچنان تلاش سلبریتی ها برای دیده شدن بیشتر در هوش مصنوعی اینستاگرام است.

نیکول کیدمن سوپر استار هالیوود و برنده اسکار و نقش های خاطره انگیز در سریال ها و فیلم های سینمایی ۲۰ سال اخیر، بیش از ۷.۴ میلیون دنبال کننده داشته و در روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ میلادی به زادگاهش رفته است. او تگ: @blossomfilms را در بیو پروفایلش در اختیار مخاطبانش قرار داده است. مروری بر زندگی بانوی خوش چهره هالیوودی ها از سرزمین کانگوروها را در @nicolekidman دنبال کنید.

1

از کلکسیون تصاویر نیکول کیدمن در روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ میلادی


جنیفر لوپز، رقصنده و هنرپیشه هالیوودی و فعال مد ولباس آمریکایی ها که صاحب برند JLO نیز محسوب می شود، با بیش از ۱۳۵ میلیون دنبال کننده، فوتوشوت های میلیونی و پر لایکی در آستانه سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر کرده است. جنیفر لوپز با انتشار ۲ استایلی که در زیر مشاهده می کنید، به تبلیغ برندهای RockinEve و Arod پرداخت.

2

استایل‌های زمستانی شیک و لاکچری جنیفر لوپز در آستانه کریسمس ۲۰۲۱


جسیکا آلبا که این روزها قریب به ۱۹ میلیون دنبال کننده دارد و مادر ۳ فرزند است، موسس برند Honest Beauty بوده و بیش از ۴۱۰۰ پست به اشتراک گذاشته است. استایل های کریسمسی اخیر این هنرپیشه صاحب نام هالیوودی را در عکس زیر مشاهده می کنید.

3

جسیکا آلبا در کنار مدیرعامل برندش

 

لیدی گاگا خواننده جوانی آمریکایی است که برای بازی در فیلم ستاره ای متولد شده است در نقش الی مین، برنده جایزه اسکار بازیگر نقش اول زن در سال ۲۰۱۸ میلادی شد. او ۴۶ میلیون دنبال کننده داشته و بیش از ۳۳۰۰ عکس به اشتراک گذاشت. ۲ استایل لیدی گاگا در آستانه کریسمس ۲۰۲۱. لیدی گاگا هم مثل جنیفر لوپز، درآمد زیادی از اینستاگرامش دارد. او در روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ میلادی، برای برندهای: Hauslabd و ساعت Tudorتبلیغ کرد.

4

فوتوشوت های تبلیغاتی لیدی گاگا در آستانه کریسمس ۲۰۲۱

 

مارگو رابی دیگر سوپر استار هالیوود است که با فیلم گرگ وال استریت به شهرت رسید. او در سال ۲۰۱۷ میلادی برای حضور در فیلم من تونیا هستم در نثش تونیا هاردینگ، اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را بدست آورد. مارگو رابی ۲۳ میلیون دنبال کننده دارد.

6

۲ استایل کژوال مارگو رابی در آستانه کریسمس ۲۰۲۱ که بیش از ۳ میلیون لایک دریافت کرده است

ناتالی پورتمون مثل اسکارلت جوهانسون، از چهره های مطرح هالیوود است که در فیلم های بسیاری حضور داشته و در سال ۲۰۱۶ میلادی برای نقش آفرینی در فیلم جکی در کاراکتر ژاکلین کندی اوناسیس، اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را شکار کرد. این بانوی خوش چهره هالیوودی، بیش از ۷میلیون فالوئر دارد. عاشق کتاب است و یک مورد را از یک نویسنده ژاپنی به نمایش گذاشت. کتاب BREASTS & EGGS اثر مایکو کاواکامی که در سال ۲۰۰۸ در ژاپن منتشر شد.

7

استایل های کریسمسی و کتابی ناتالی پورتمن

 

امی آدامز از دیگر سوپر استارهای هالیوود، اینستاگرام فعالی دارد. خانم آدامز در سال ۲۰۱۳ میلادی برای بازی در نقش سیدنی پروسر در فیلم کلاهبرداری آمریکایی، موفق به دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد.فقط نیم میلیون دنبال کننده دارد.

8

جدید ترین استایل های اینستاگرامی وی

 

نائومی واتس هنرپیشه ۵۲ ساله هالیوودی از دیگر سلبریتی های فعال در اینستاگرام است. او در فیلم غیرممکن در نقش ماریا بنت در سال ۲۰۱۲ میلادی، اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد. بیش از ۵ میلیون دنبال کننده در اینستاگرامش دارد.

9

پست کریسمسی نائومی واتس در آستانه سال ۲۰۲۱

 

جسیکا چستین بانوی ۴۲ ساله هالیوود، از دیگر فعالان اینستاگرام است که بیش از ۳ میلیون دنبال کننده دارد. جسیکا چستین در سال ۲۰۱۲ برای بازی در فیلم سی دقیقه پس از نیمه شب در نقش مایا، اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را بدست آورد.

10

استایل های کریسمسی جسیکا چستین
 

مدونا سوپر استار دهه نود قرن بیستم میلادی هالیوود و ستاره پاپ، بیش از ۴۹۰۰ عکس در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و ۱۵ میلیون دنبال کننده دارد. عکس زیر، مدونا را در آستانه سال ۲۰۲۱ میلادی نشان می‌دهد.

11

آخرین اینستانوشته مدونا در آخرین روزهای دسامبر سرد ۲۰۲۰ میلادی


منبع: روزیاتو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها