|

جدایی مشهورترین زوج هالیوود

زندگی مشترک کیم کارداشیان و کانیه وست در پایان راه؟

شایعه جدا شدن زوج مشهور هالیوودی صحت دارد؟ آیا کیم کارداشیان و کانیه وست، جدا زندگی می کند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-به نظر می رسد پس از 6 سال زندگی مشترک خوش و خرم، کانیه وست و کیم کارداشیان از هم جدا شده اند زیرا زوج قدرتمند دیگر در مسائل زندگی زناشویی با یکدیگر تفاهم ندارند.

زندگی کیم کارداشیان، همیشه خبرساز و جنجالی بوده است. مخصوصا با حواشی اخیر همسرش که کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا شده بود. اما این بار نغمه هایی مبنی بر طلاق این زوج شنیده می شود و بار دیگر چراغ این سوال را در ذهن هایمان روشن می کند، که آیا زندگی مشترک سلبریتی ها حقیقتا می تواند ثمربخش باشد، یا صرفا تلاشی دیگر است برای دیده شدن توسط خبرنگار ها و پاپاراتزی ها؟

 

kim-kardashian-kanye-west-gettyimages-1206744903

 

کیم و کانیه در حال کنار آمدن با این واقعیت هستند که ازدواج آنها دیگر برایشان رضایت بخش نیس، چرا که این مدل و اینفلوئنسر و همسر خواننده اش، طی چند ماه گذشته زندگی جداگانه ای داشته اند. در حالی که کانیه "متواضعانه" در مزرعه خود زندگی می کرد و مشغول فعالیت های مذهبی خویش بود، کیم کارداشیان با چهار فرزندی که از همسر مشهور خود دارد، در لس آنجلس زندگی می کرد.

 

2147

 

اگرچه این زوج حمایت خود را از یکدیگر در رسانه های اجتماعی همچنان نشان می دهند، اما به نظر می رسد که ازدواج آنها به دلیل موضوعی تحت فشار است. زیرا کانیه عاشق زندگی در روستا است، در حالی که کیم نمی تواند زندگی را بدون چراغ های روشن و توجه هایی زندگی در لس آنجلس برایش به ارمغان آورده است، تصور کند.

 

kanye-west-kim-kardashian-2015-billboard-650-compressed

 

به نظر می رسد که کانیه قصد ندارد به این زودی ها، حداقل نه تمام وقت، به لس آنجلس برگردد. اما کیم با این موضوع مشکلی ندارد. گفته می شود کانیه هنگام زندگی در مزرعه وایومینگ، شادترین لحظات زندگی اش را سپری می کند. برای کانیه بهتر است که آنجا باشد. و کیم باید در لس آنجلس و در کنار فرزندانش بماند چرا که آن ها به او نیاز دارند. کانیه تمام تلاش خود را می کند تا بچه هایش در آرامش باند. او دائما و به طور روزانه با آن ها ارتباط برقرار می کند و اغلب از طریق FaceTime و همچنین تلفن با بچه هایش در تماس است.

به نظر می رسد که زوج از وضعیت فعلی خود راضی هستند زیرا کیم هنوز هنوز آمادگی لازم برای درخواست طلاق را ندارد. اما اگر روزی فرا برسد که کیمی رسماً از همسرش جدا شود، هزاران داوطلب را در کنارش خواهد داشت تا تسلی خاطرش باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها