|

(عکس) امیر تتلو تتوی منشوری مادرش را با حجاب کرد!

امیر تتلو که اخیرا عکسی بی حجاب از مادرش را روی بدنش خالکوبی کرده بود آن را باحجاب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

دوباره تتو امیرتتلو برای او حاشیه ساز شد.

امیرحسین مقصودلو معروف به « امیر تتلو » پس از خروج از ایران سبک جدیدی از زندگی را آغاز کرد. امیرتتلو تغییرات زیادی را در زندگی خصوصی اش ایجاد کرد و شاید بتوان گفت بزرگترین این تغییرات تتو کردن بیشتر نقاط بدنش بود تا جایی که حالا همه بدن او تتو دارد.

درمیان همه تتوهای عجیب و غریبی که روی بدن او جا خوش کرده است، عکسی بی حجاب از مادرش به چشم می خورد. اما این پایان ماجرا نبود و به تازگی این خواننده پرحاشیه که در مقطعی از زمان بیشترین افراد حاضر در لایو اینستاگرام را به خود اختصاص داده بود با انتشار عکس جدیدی نشان داد عکس بی حجاب مادرش را با هنر تتو با حجاب کرده است.

لاک زدن ناخن؛ مد جدید امیر تتلو

امیر تتلو که به خالکوبی های زیاد و عجیب مشهور بود مد تازه ای هم دارد و آن هم «لاک زدن». امیر تتلو انواع و اقسام لاک ها را روی ناخن خود میزند و از آنها عکس و ویدئو می گیرد. نکته جالب اینکه تتلو حتی برای لاک زدن هم مانند کارهای دیگرش فسلفه ارائه می کند که در این گزارش به آن می پردازیم.

تتلو در ویدئوی دیگری لاک ها را روی بدنش نشان می دهد و در توضیح لاک هایش در این ویدئو می گوید: « انگشتای پا که ساختمونها روشن هم باید ترمیم شه و ساختمون ها رونوک انگشت بیان. صورتیه رو با بازوی صورتی ست کردم . خاکستری هه رو هم با رنگ یک قلبو یک کلید. البته دیزاین کلا تو جلسه ی بعد که عمو خشی بیاد عوض میشه و همونطور که گفتم انگشتا آبی و قرمز و سفید و سبز میشن با لاک همون رنگ.»

file

علت لاک زدن امیر تتلو

تتلو لاک زدن را مکمل خالکوبی می داند که ارزش رنگ بدن را بالا میبرد که از نظر تتلو مساله مهم است. تتلو می گوید «لاک هم مثل هرچیز دیگه ای در طبیعت هم میتونه خوب باشه و هم بد !لاک بزنید امّا زود به زود پاک کنید و بذارید به ناخن هاتون آب و هوا هم برسه.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    تتلو کدام خریه حرف آدمو بزنید یه آشغال که این حرف ها را نداره،،واقعابراتون،متاسفم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها