|

جنجال بزرگ کیتی پری با گیاه خوار کردن سگ خانگی!

کیتی پری با اعلام قصد خود در گیاه خوار کردن سگ خانگ اش، جنجال بزرگی را در صفحات اجتماعی به راه انداخت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کیتی پری با اعلام قصد خود در گیاه خوار کردن سگ خانگ اش، جنجال بزرگی را در صفحات اجتماعی به راه انداخت.

او در تویتی در این باره نوشت: 

" ایده گیاه خواری را مدیون یک خواننده زن 36 ساله هستم که درمورد فواید گیاه خواری و قصد خود در گیاه خوار کردن سگ خانگی اش، مطالبی را توییت کرده بود."

او همچنین افزود: "من با اطمینان میتوانم بگویم که 95 درصد آماده گیاه خواری هستم و سگ خانگی ام، نوگت نیز همزمان با شروع این روند از 4 ماه پیش، با من همراه شده است. برایمان دعا کنید که بتوانیم این روند را ادامه دهیم". 

اما طرفداران او بر این باور بودند که فراهم نکردن غذای مخصوص سگ، ظلم بزرگی در حق آن حیوان به شمار می آید. 

یکی از طرفداران کیتی پری نیز، در تویت خود نوشت: "من امیدوارم که این سگ تنها از نظر عاطفی در این روند همراهت باشد، سگ ها غذای مخصوص خودشان را دارند و بنابراین، آنها نباید گیاه خوار شوند. پس، لطفا مواد غذایی ضروری را برای او تهیه کنید! ولی به طور کلی میخواهم بگویم که شاید در این زمینه اشتباه کنید، اما گیاه خواری مطلق، یک رژیم غذایی بسیار عالی برای انسان محسوب میشود". 

یکی دیگر از طرفداران او در این باره نوشت: " کیتی، من طرفدار پر و پا قرص تو هستم و برایم مهم نیست که دیگران چه میگویند، اما اجبار سگ خانگی ات به گیاه خواری، ظلم بزرگی در حق او است". 

شخص دیگری نیز، عنوان کرده بود که " لطفا نگو که سگت، نوگت هم گیاه خوار شده! این کار میتواند سلامتی او را کاملا به خطر بیندازد". 

رئیس انجمن دامپزشی، دنیلا داس سانتوز در اخبار BBC در این راستا اظهار کرد که "طبق قوانین حمایت از حقوق حیوانات، صاحبان حیوانات باید تعهد دهند که مواد غذایی سالم و مورد نیاز حیوانات خود را تهیه میکنند". 

یکی دیگر از طرفداران وی همچنین، در تویت خود نوشت: " تمایل شما به عدم مصرف مواد گوشتی کاملا قابل درک است اما این رژیم غذایی برای حیوانات خانگی به هیچ عنوان، مناسب نیست. شاید انجام این کار برای یک مدت کوتاه ایرادی نداشته باشد، اما باید مواظب باشید که بهترین مواد غذایی گیاهی را در همان مدت تهیه کنید. در مجموع شما باید این کار را تحت نظر یک متخصص دامپزشک انجام دهید". 

Nugget-5

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها