|

پیگیری قانونی خواهم کرد

خط و نشون کشیدن نفیسه روشن در فضای مجازی

در ادامه متن پست جدید نفیسه روشن در خصوص حواشی اخیر و در واکنش به منتقدینش را مشاهده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

در این روز ها حواشی و ماجرا های متفاوتی در خصوص زندگی سلبریتی ها میشنویم. نفیسه روشن ، یکی از بازیگران زن سینما و تلویزیون کشورمان مطلبی را در مورد حاشیه‌ های اخیر که برایش در فضای مجازی به وجود آمده، منتشر کرد. این روزها خبر های زیادی در خصوص ماجرای طلاق و جدا شدن نفیسه روشن از همسرش به گوش می رسد. نفیسه روشن در روز های گذشته یک پست در اینستاگرام منتشر کرد و از همسر سابقش دلجویی کرد. در ادامه متن پست جدید نفیسه روشن در خصوص حواشی اخیر و در واکنش به منتقدینش را مشاهده کنید. 

خط و نشون کشیدن نفیسه روشن برای منتقدینش

"چند روزیه بر خلاف سکوتم میبینم. تیتری دروغ با عنوان حلالت نمیکنم و عکس افراد کنار این مطلب دروغ تو پیج‌های زرد میچرخه! من گفتم مجموعه‌ای از اشخاص که شامل کاری و مالی و خیلی اتفاقاته...

نه اسم بردم نه اشاره ‌ای به شخص یا مطلبی کردم...

حالا اینکه این افراد با حماقتشون با ابروی ادم‌های دیگه بازی میکنن واگذارشون بخدا...

چون اتفاقا ایشون بسیار انسان خوب و با ابرویی هستن.

از امروز هر مطلبی از من با تیتر دروغ و مخصوصا کسی رو که خودشون دوست دارن میذارن و با ابروی اون شخص در جامعه بازی میکنن. پیگیری قانونی خواهم کرد.

تا بفهمن بازی با ابروی من نه. با ابروی دیگران بازیه خوبی نیست."

13297912_571

 

جنجال طلاق و بستری شدن نفیسه روشن

نفیسه روشن بیش از ۱۰۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و بیش از ۲.۵ میلیون دنبال کننده دارد. نفیسه روشن خود را سفیر انجمن دوقلوها و سفیر برند adlan اعلام کرده است. بهنوش بختیاری از جمله هنرپیشه های سینما است که فالوئر نفیسه روشن است.

در آخرین پنجشنبه دی ماه کرونایی ۹۹، نفیسه روشن در حالی که روی تخت بیمارستان بهمن تهران بود، اینستانوشته ای منتشر کرد که بیش از ۱۰۰ هزار لایک دریافت کرد. او گفته بود که ۸ سال سکوت کردم و چیزی نگفتم. چون پدر نظامی است و ما را قوی بزرگ کرده است. نفیسه روشن گفته بود هر کس به جای او بود تا حالا خودکشی کرده بود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها