|

کیم و کانیه در خط پایان

پایان رابطه زنانشویی کیم کاردشیان و کانیه وست

کیم کارداشیان و کانیه وست رابطه زناشویی خود را با عشق شروع کردند اما این رابطه به علت تفاوت های بسیارشان پایدار نماند و این داستان عاشقانه…

لینک کوتاه کپی شد

کیم کارداشیان و کانیه وست که تصمیم به جدایی گرفته بودند، از رفتن نزد مشاور ازدواج برای نجات رابطه خود، صرف نظر کردند. 

در این میان خبرنگار چهل ساله ای از کارداشیان درمورد نقاط مشترک خود با همسرش سوال کرد و او در پاسخ گفت که: " ما متعلق به دو دنیای متفاوت هستیم" 

مشاور آنها همچنین متوجه شده بود که از زمان افول رابطه زنانشویی این زوج، کانیه مرتبا سعی دارد تا با وکلای مختلف طلاق مشورت کند. 

کیم وکانیه در ماه می سال 2014 در فلورانس ازدواج کردند اما سردی رابطه آنان به تدریج همه را به این باور رساند که آنها از نجات رابطه زناشویی خود به طور کامل دست کشیده اند. 

گزارش یکی از منابع خبری در این رابطه نیز حاکی از این است که خواننده رپ 43 ساله در  هفته گذشته با یکی از وکلای طلاق، تماس گرفت و کاردشایان نیز به دنبال آن، با وکیلی به نام لورا واسر تماس بر قرار کرده است. 

گزارشات برگرفته از منبع خبری دیگری نیز، مبنی بر این است که " این دو زوج مشهور، آینده ای در کنار یکدیگر ندارند و کیم نیز توانسته به راحتی با این موضوع کنار بیاید". 

25

برنامه کیم کارداشیان و کانیه وست بعد از طلاق

کیم همچنین افزود که قصد دارد تمرکز خود را تنها به بزرگ کردن فرزندان خود معطوف کند.

بانوی پرحاشیه اینستاگرام، در حال حاضر در یکی از عمارت های مجلل خود در لس آنجلس که حدود 60 میلیون دلار ارزش دارد، ساکن شده. این در حالی است که کانیه در مزرعه وایومینگ 14 میلیون دلاری خود زندگی می کند و حتی برای دیدار با فرزندان خود نیز، قصد بازگشت به لس آنجلس را ندارد. 

این منبع خبری در ادامه بیان کرد که: "کیم به خوبی از هدف خود در زندگی آگاه است و تنها قصد دارد بر حرفه اش تمرکز کند و یک زندگی عالی برای فرزندانش بسازد". 

منبع: Mirror

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها