|

حمله شهره قمر به نیوشا ضیغمی: چاق بی استعداد؛ خوک کثیف!

شهره قمر بازیگر درجه چندم سینما و تلویزیون توهین های بی سابقه به نیوشا ضیغمی بازیگر زن مشهور ایرانی در فضای مجازی.

لینک کوتاه کپی شد

شهره قمر بازیگر زن مشهور ایرانی که به حملات و توهین های عجیبش شهرت دارد اینبار به سراغ نیوشا ضیغمی رفته است.

خانم قمر در اینستاگرام خود با هشتگ نیوشا ضیغمی نوشت:

دماغ مادر بزرگ چاق و بی استعدام ده هزار کامنت گرفت. تاسف به حال بخت برگشته هایی که نه هنر دارن، نه استعداد و نه زیبایی درون و برون، فقط با عمل جراحی و خریدن نقش و پول خودنمایی می کنن، هزاران بار تاسف.

احتمالا شهره قمر نسبت به لایو چند مدت پیش نیوشا ضیغمی که درباره زندگی شخصی اش (از عمل بینی گرفته تا ...) سوالاتی را جواب دادند این واکنش تند را نشان داده است.

246004851611411871

حمله شهره قمر به محمدرضا شریفی نیا و هانیه توسلی

نیوشا ضیغمی اولین بازیگری نیست که شهره قمر با الفاظ زننده به او حمله می کند و احتمالا آخرین نفر هم نخواهد بود.  شهره قمر چندی پیش هم در لایو جنجالی اش درباره فساد در سینما صحبت کرد و گفت: من سند و مدرک دارم وقتی من میگم آقای شریفی نیا یک فاسد به تمام معناست برای اینکه یک فاسد به تمام معناست، من مدرک دارم. 

هانیه توسلی هم به تازگی آماج حملات تند و تیز شهره قمر قرار گرفته بود قضیه از این قرار بود که در آذر ماه امسال که تب تاریخ لاکچری 99/9/9 بسیار داغ بود و تصاویری از اتاق های لاکچری بیمارستان ها برای این روز خاص منتشر شده بود هانیه توسلی از کار این بیمارستان ها انتقاد کرده بود که بلافاصله شهره قمر هم اظهار نظر کرد و نوشت: هانیه توسلی حمله کرد و در استوری اینستاگرام خود نوشت: دوستمون از بیمارستان لاکچری حالش به هم خورده….!

ما هم از تو حالمون بهم می خوره وقتی از یه انگل مجازی افغانی تبار حمایت می کنی.

file

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها