|

(ویدیو) مسخره کردن رپ توسط شهاب حسینی و مهران احمدی

به تازگی ویدئویی از تمسخر رپ توسط مهران احمدی و شهاب حسینی در برنامه همرفیق منتشر شده است. این کلیپ با واکنش تند طرفداران رپ همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

در بخشی از برنامه شهاب حسینی با حضور مهران احمدی اظهار نظر جنجالی درباره موسیقی رپ می شود که باعث جنجال در میان طرفداران این موسیقی شده است.

مهران احمدی با تعجب و تمسخر می‌گوید «مساله جوانان شده است رپ!» شهاب حسینی هم ادامه حرف او را می‌گیرد و از فرزندش که رپ می‌کند گله می‌کند.


این در حالی است که به تازگی روند اعطای مجوز به رپرها شروع شده و برخی از آنها مثل آرمین زارعی مجوز گرفته اند.

جدا از شخصیت این دو فرد همین مکالمه کوتاه کلاسی برای جامعه شناسی و روانشناسی است.

در درجه اول شهاب حسینی چگونه علاقه فرزند خود را در ملا عام و جلوی تماشاگران به سخره می‌گیرد؟ اگر فرزندش این برنامه را ببیند نمی‌گوید این چه پدری است که چون او به رپ علاقه دارد جلوی میلیون‌ها بیننده می‌گوید «پسرم آب روی ما را برده است؟»

واکنش کاربران به تمسخر رپ توسط شهاب حسینی و مهران احمدی

یکی از فعالان حوزه موسیقی و رسانه در اینباره نوشته است:

‌دو چهره سرشناس برای تمسخر یک گونه ‎موسیقی اِبایی ندارند و ‎رَپ را «رُب» خطاب کرده و آن یکی هم آبرویش را «چون پسرش رَپ کرده»، به باد رفته میداند. در مواجهه این اراجیف و این شوی ابتذال با جریان اجتماعی ای که طغیانگر است و عاصی ...

‌نه متلک های مجری و نه اراجیف مهمان برنامه. تلخ ترین بخش این ویدئو، لبخند بچه های گروه «‎بمرانی» است. آنها نه به ‎«رپ»، که به یک جریان بزرگ اجتماعی ویک گونه موسیقی می‌خندند که خود نیز بخشی از آن هستند. غیرقابل بخشش و دردآور. یک لبخند به شدت دور از انتظار...

‌بیایید متصور شویم بجای ‎رپ، موسیقی ایرانی مورد تمسخر قرار گرفته بود. همین الان کل فضای مجازی به جنگ ‎شهاب حسینی نمی آمد؟ مجبور به عذرخواهی نمیشدند؟ فرقش با ‎رپ چیست؟ موضوع و اصل روایت و قصه همین جاست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها