|

دنیای سلبریتی ها

سلبریتی های عاشق با تفاوت سنی بالا

من از اینکه عشق زندگی ام را پیدا کرده ام بسیار خوشحالم، چون خیلی از افراد موفق به درک یک عشق واقعی نمی شوند اما من شانس این را داشتم و…

لینک کوتاه کپی شد

آیا قبول دارید که در اکثر اوقات نمی توانیم پیشبینی کنیم که ممکن است عاشق چه کسی شویم؟ 

موضوع سن برای بسیاری از سلبریتی ها، تنها یک عدد است و نقش مهمی را در انتخاب شریک زندگیشان ایفا نمی کند. در حقیقت، آنها بر این عقیده اند که آنچه در روابط زناشویی اهمیت دارد، افاهم و عشق واقعی میان دو طرف است. 

در اینجا بعضی از سلبریتی های عاشق با تفاوت سنی بالا را معرفی می کنیم.

1. بیانسه و جیزی

این زوج که دوازده سال اختلاف سنی با یکدیگر دارند، در زمانی با یکدیگر آشنا شدند که بیانسه تنها 18 سال داشت و با جیزی، اولین قرار دوستانه را با یکدیگر گذاشتند. آن دو پیش از آن که مراسم خصوصی خود در سال 2008 را برگذار کنند، تصمیم گرفتند تا در کنار یکدیگر زندگی کاری و مشترک خود را شروع کنند  و کمی بعد نیز، به یک زوج معروف در دنیای موسیقی تبدیل شدند. در سال 2012 آنها صاحب یک دختر به نام بلو آی وی و در سال 2018 صاحب یک دوقلو به نام ها سیر و رومی شدند. 

12

2. الن دی جنرس و پورتیا دی روسی

مجری معروف برنامه "Elen Show" و این بازیگر که 15 سال اختلاف سنی دارند، طی سال ها همکاری یکدیگر را به خوبی می شناختند و به نوعی به عنوان یک زوج هم رزم شناخته می شدند. الن در سال 2004 در زمان آشنایی با پورتیا، اعلام کرد که: "من از اینکه عشق زندگی ام را پیدا کرده ام بسیار خوشحالم، چون خیلی از افراد، موفق به درک یک عشق واقعی نمی شوند اما من شانس این را داشتم و باید بگویم که او تنها شریک زندگی من نیست، بلکه بهترین دوست من است". این زوج در سال 2008 پس از لغو ممنوعیت ازدواج همجنس گرایان در دادگاه عالی کالیفرنیا، با یکدیگر ازدواج کردند. 

Ellen-DeGeneres-and-Portia-Di-Rossi-Relationship-Timeline-12

3. جیسون استاتام و رزی هانتینگتون 

این بازیگر محبوب 43 ساله سریال های اکشن و مدل آمریکایی 23 ساله، با پانزده سال اختلاف، در سال 2010 با یگدیگر آشنا شدند و پنج سال بعد، در سال 2016 ازدواج کردند و در ژانویه سال 2017، صاحب پسری به نام جک شدند.  

Rosie-Huntington-Whiteley-Jason-Statham

4. ایان سامرهلدر و نیکی رید 

شاید این دو بازیگر معروف از دو دنیای متفاوت خون آشامی، یکی در سریال "خاطرات یک خون آشام" و دیگری در سریال "توآیلایت" آمده باشند اما این موضوع مانعی برای آشنایی و عاشق شدن این زوج، نبود. این رابطه عاشقانه در سال 2015 آغاز شد و آنها بدون اتلاف وقت، شش ماه بعد نامزد و یک سال پس از آن، ازدواج کردند. نیکی و ایان با ده سال اختلاف سنی،در سال 2017 صاحب دختری به نام بوهی سلیل شدند. 

ian-somerhalder-nikki-reed-today-170923-tease-01_fe129857e3603a0ac6e3eb1707a789a1

5. هایدی کلوم و تام کالیتز 

این مدل 45 ساله و مجری برنامه "استعدادیابی آمریکا" پیشینه ای طولانی در ارتباط با مردان نصف سن خود را دارد اما زمانی که او وارد آخرین رابطه اش با تام کولیتز 28 ساله شد، برای بار دیگر حواشی زیادی را در دنیای سلبریتی ها به راه انداخت. تایم نیز در یکی از مصاحبه های خود در In Style، بیان کرد که اختلاف سنی بالا نمی تواند مانع عاش شدن افراد شود. اما در حال حاضر چهره هایدی می تواند به خوبی سن او را برای افراد کنجکاو فاش کند. او که در حال حاضر مادر 4 فرزند است، در پاسخ به انتقادات مردم به روابط شخصی خود گفت: " تنها موضوع مهم در زندگی این است که از لحظه لحظه آن لذت ببریم و نگران حرف هیچ کسی نباشیم زیرا این نگرانی ها تنها چین و چروک های صورتمان را بیشتر می کند". 

the-25th-amfar-gala-71st-cannes-film-festival-heidi-klum-and-tom-kaulitz-attending-the-25th-amfar

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها