|

حواشی سلبریتی ها

دستگیری همسر سابق بریتنی اسپیرز به اتهام حمل مواد

گزارشات خبری آمریکا حاکی از این است که این مرد 39 ساله در ماه گذشته در میان معترضین و طرفداران ترامپ در واشنگتن دیده شد و روز جمعه، 26…

لینک کوتاه کپی شد

بریتنی اسپیرز و جیسون الکساندر که دوست دوران کودکی هم بودند، در سال 2004 در کلیسای کوچکی در لاس وگاس، عروسی کردند که این ازدواج تنها 55 ساعت به طول انجامید.

اما در همین اواخر همسر سابق بریتنی، به علت حمل مواد مخدر در حین رانندگی دستگیر شد و یکی از اتهامات او نیز، خودداری از انجام آزمایش برای پنهان کردن مصرف این مواد  بود که خود یک جرم مدنی در ایالت تنسی محسوب می شود.

گزارشات خبری آمریکا نیز حاکی از این است که این مرد 39 ساله در ماه گذشته در میان معترضین و طرفداران ترامپ در واشنگتن دیده شد و روز جمعه، 26 ژانویه در نشویل تنسی دستگیر شد. 

همچنین، به گفته مقامات کلانتری، وی در همان روز با گذاشتن وثیقه2500 دلاری، آزاد شد و قرار بر این است که در تاریخ 30 آوریل در دادگاه Brich Building در نشویل حاضر شود. 

اکلساندر، همچنین پیش از آن به اتهام دیگری در سال 2015 دستگیر شده بود که پس از اعتراف به جرم خود، به مدت 111 روز به زندانی در سانفرانسیسکو فرستاده شد و پس از آن نیز به صورت مشروط و انجام امور اجتماعی برای 25 ساعت، آزاد شد. 

در حقیقت این حکم، وی را به شرکت در جلسات مشاوره ای مرتبط به خشونت های خانگی و به علاوه شرکت در یک برنامه درمانی برای ترک مواد مخدر، مجبور کرد. 

بعضی از دیگر از گزارشات نیز بیانگر این است که روابط دوستانه میانه بریتنی و جیسون همچنان ادامه دارد و جیسون نیز در راهپیمایی Free Britrney که در تابستان سال گذشته در نبرد حقوقی اسپیرز برای حمایت از پدرش برگزار شده بود، شرکت کرد.

او همچنین در یکی از مصاحبه های خود در مورد ازدواجش با بریتنی گفت: "بریتنی اسپیرز، برنده جایزه گرمی به من پشنهاد داد تا در سین سیتی ازدواج کنیم و من به حدی هیجان زده شده بودم که سریعا پیشنهاد او را قبول کردم. اما همه چیز به حدی سریع اتفاق افتاد که هردویمان متعجب بودیم و احساس می کردیم که با عجله این تصمیم را گرفته ایم و بنابراین این ازدواج 55 ساعت بیشتر طول نکشید!". 

0_n-Alexander-mugshot-Metropolitan-Nashville-Police-Department1_Britney-Spears-ex-Jason-Allen-Alexander-was-seen-at-yesterdays-pro-Trump-protest-turned-coup-whicbritney-spears-ex-husband-and-childhood-friend-jason-alexander-attended-a-free-britney-protest-during-her-conservatorship-hearingrs-13959-20140103-britney-x1800-1388775766britney-spears-ex-husband-jason-alexander-spotted-at-free-britney-protest

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها