|

(عکس) برف بازی لاکچری رضا قوچان و نزاد و همسرش معروفش!

رضا قوچان نژاد تصویری از خودش همسر و فرزندش منتشر کرده که در حال برف بازی هستند

لینک کوتاه کپی شد

به تازگی رضا قوچان نژاد فوتبالیست مطرح ایرانی در اینستاگرام خود تصویری از برف بازی خود با همسر و فرزندش منتشر کرد با ما همراه باشید.

6008872_145

بیوگرافی رضا قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد در یک خانواده ورزشی مشهد به دنیا آمد. او برادرزاده جبار قوچان نژاد مربی سابق والیبال میزان خراسان است. رضا در دوران کودکی به همراه خانواده اش به هلند و مهاجرت کرد و فوتبال پایه را در این کشور آغاز کرد. وی فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی است و ویلن می نوازد. رضا در اظهاراتش از علاقه اش به شهر مشهد و تیم فوتبال ابومسلم خراسان سخن گفته بود همسر وی سِروین بیات خواهر ساره بیات بازیگر سینما است. وی به تازگی صاحب فرزند پسر شده که نامش را دوران گذاشته است.

33

چرا رضا قوچان نژاد به ایران نمی آید؟

سروین بیات که خواهر ساره بیات بازیگر معروف ایرانی است، همسر رضا قوچان نژاد است که در سالهای اخیر حاضر نشده برای ادامه زندگی به ایران بازگردد و همین موضوع نیز بزرگترین عامل برای عدم حضور گوچی در سالهای اخیر در فوتبال ایران شده است چرا که او در مقاطع مختلف که بازیکن آزاد به حساب می آمد پیشنهادات جدی از تراکتور و پرسپولیس داشت اما در نهایت به فوتبال ایران نیامد.

رضا+قوچان+نژاد+و+همسرش+

حضور در تیم ملی فوتبال ایران

کارلوس کی روش در روز 22 اکتبر 2011 طی تماسی تلفنی از قوچان نژاد که در شهر لیر بلژیک بود، دعوت کرد که به تیم ملی فوتبال ایران بپیوندد. قوچان نژاد در مدت کم حضورش در تیم ایران تبدیل به یک ستاره شد و توانست با گلزنی در 3 مسابقه پایانی مرحله انتخابی جام جهانی فوتبال 2014 به یک قهرمان ملی تبدیل شود. قوچان نژاد پس از بازگشت کاروان تیم ملی از روسیه در ژوئن 2018 در پیامی غیرمنتظره از تیم ملی خداحافظی کرد و بازی های ملی را کنار گذاشت.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها