|

دنیای سلبریتی ها

ماجرای Free Britney# و حمله سام اصغری به پدر برتنی اسپیرز!

سام اصغری، پارتنر بریتنی اسپیرز ساعاتی پیش با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به طور مستقیم از پدر بریتنی اسپیرز نام برد و به شدت…

لینک کوتاه کپی شد

سام اصغری، پارتنر ۲۶ ساله بریتنی اسپیرز ساعاتی پیش با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به طور مستقیم از پدر بریتنی اسپیرز نام برد و به شدت به او حمله کرد.

مدل ایرانی در توئیتر خود خطاب به پدر بریتنی نوشت: در این باره نوشت: " از نظر من جیمی اسپیرز یک عوضی به تمام عیار است. واقعیت این است که نمی خواهم وارد جزئیات شوم زیراهمیشه به حریم خصوصی دیگران احترتم می گذارم اما این حق را به خودم می دهم تا اعتراضاتم علیه او را به طور علنی بیان کنم. موضوع این است که بسیاری از امور زندگی بریتنی مثل امور مالی و رفاهی او  ازسال 2008 به علت مشکلات روحی بریتنی، تحت کنترل کامل پدرش است و او نیز مدت ها است در تلاش است که این اختیارات را از پدرش بگیرد اما او با تمام وجود مقاومت می کند و از آنجایی که می داند موافق او نیستم، یکی از مخالفان سرسخت رابطه من با بریتنی است و سعی دارد تا با همه قدرتش ما را از هم جدا کند". 

sam-asghari-1024x767

گفتنی است، پدر بریتنی اسپیرز (واکنش پدر بریتنی اسپیرز به حاشیه‌های اخیر در فضای مجازی) به خاطر مشکلات روانی بریتنی، سال‌ها است که امور مالی و شخصی بریتنی را تحت کنترل خود دارد. با این حال، بریتنی در تلاش است تا این اختیارات را از طریق دادگاه از پدرش سلب کند.

لازم به ذکر است، پدر بریتنی اسپیرز از مخالفان رابطه بریتنی و سام است و حتی از بچه‌دار شدن آن‌ها جلوگیری کرده است 

0_Britney-Spears-father-Jamie-Spears-lea

نگاهی به زندگی پرحاشیه بریتنی اسپرز

بریتنی اسپیرز در سال 2006 با چالش هایی مواجه شد و زندگی مشترکش با کوین فدرلاین نیز در همان سال به اتمام رسید که در پی آن مجبور شد با ناراحتی های روحی روانی ناشی از آن دست و پنجه نرم کند و همچنین در سال 2008 در مرکز پزشکی رونالد به طور رایگان تحت نگهداری و مراقبت قرار گرفت.  

این مراکز پزشکی، عموما به افراد معمول، مسن و یا دارای ناتوانی ذهنی و افرادی که توانایی هایشان با کهولت سن، افزایش پیدا کرده، کمک می کند و تشخیص پزشکان بریتنی نیز در آن دوره مبنی بر این بود که مشکلات روانی او اختلالات دیگری را برای وی رغم زده و از این رو پیشنهادشان بر این بود که وی باید سریعا در این مرکز بستری شود. 

جیمی اسپیرز نیز به دنبال این ماجرا به دادگاه عالی دادگستری لس آنجلس مراجعه کرد و خواستار جواز محافظت موقت از دخترش شد و به علاوه سرپرستی تمام امور مالی و رفاهی او را نیز به عهده گرفت و همچنین تصمیم گرفت تا برای مدتی وی را از دنیای مجازی و مخاطبانش دور کندو به کمک یک وکیل نیز توانست او را از مرکز پزشکی مرخص کند. 

0_MAIN-Britney-Spears

با این وجود، مراقبت های پزشکی او از راه دور همچنان ادامه داشت و او در همین میان با آلبوم جدید خود به نام "circus" مجددا به دنیای خوانندگی بازگشت و اتفاقات حرفه ای جدید را به دنبال آن تجربه کرد.

به علاوه، او باحضور در مستند MTV، اجرای کنسرت های زنده و حضور در برنامه تلیوزیونی ایکس فکتور آمریکا به عنوان مجری، نشان می داد که یک روند صعودی را در زندگی خود پیش گرفته است. 

پیشنهاد می شود: ماجرای ازدواج دو روزه بریتنی اسپیرز!

او پس از اینکه  پدرش جیمی در سال2019 دچار مشکلات فیزیکی شد، اقامت برنامه ریزی شده خود در لاس وگاس را لغو کرد و در یکی از مصاحبه های خود در این باره خطاب به مخاطبانش گفت: "پدر من در چند ماهه گذشته در بیمارستان بستری بود و من فکر می کردم که دیگر او را بیرون از آن تخت نمی بینیم اما او در حال حاضر سلامتی خود را مجددا به دست آورده و از اینکه باز هم میتواند در کنار باشد، بسیار خوشحالم اما من مجبورم تا تمام تمرکز و انرژی ام را برای خانواده ام بگذارم تا ازسلامت و بهبودی کامل پدرم مطمئن شوم، باید بدانید که این موضوع برای من تصمیم بسیارسختی است و امیدوارم که همه شما این مسئله را درک کنید". 

در اینجا باید خاطر نشان کرد که در زمانی که بریتنی تصمیم گرفته بود تا برای مواظبت از پدرش مدتی از حرفه خود فاصله بگیرد، دکتر مخصوص بریتنی مسئولیت کامل رسیدگی به امور پزشکی او را علاوه به عهده پدرش گذاشت. 

جنبش Free Britney# چگونه و به چه دلیل به وجود آمد؟

در دوران وقفه حرفه ای بریتنی، پادکست موزیک های او توسط طرفدارانش در صفحات مجازی منتشر می شد و به دنبال آن، عده ای از آنان تصمیم گرفتند که به طرفداری از بریتنی و مبارزه عیله جیمی اسپیرز که از نظر آنان زندیگی بریتنی را تحت الشعاع قرار داده بود، هشتگی به نام فیری بریتنی را راه بیندازند که با گذشت زمان برخی از افراد مشهور نیز به این جنبش پیوستند.  

18655596-0-image-a-47_1568869321329

بریتنی نیز در مصاحبه ای در این باره گفت: "آنچه که این روزها در این  جنبش به گوشم می رسد، مرا بسیار متعجب کرده، من تنها سعی دارم تا زمانی را به خودم اختصاص دهم اما این مسائل و حواشی تنها زندگی ام را سخت تر می کند. من در همین جا به همه مخاطبان و طرفدارانم اعلام می کنم که در وضعیت بسیار خوبی هستم و تنها می خواهم درست ترین کاررا انجام دهم. شاید شما این را در مورد من ندانید اما من یک زن بسیار قوی هستم و برای محقق شدن خواسته ها و اهدافم هر کاری بتوانم انجام می دهم". 

جیمی اسپیرز نیز در توئیتی تمام صحبت های گفته شده علیه خود را رد کرد و اعلام کرد که تنها قصدش، حمایت از دخترش است و بریتنی نیز در این میان برای خاتمه دادن به حواشی پیش آمده از وکیل خود خواست تا پدرش را از سرپرستی امور مالی خود برکنار کند و به جای او شخصی به نام مونتگومری که پیش از عهده دار انجام این امور بود رابرای همیشه جایگزین کند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها