|

تتو تازه امیر تتلو در عجیب ترین جای بدنش!

امیر تتلو با تتو کردن پشت گوشش تقریبا تمام نقاط بدنش را تتو کرده و دیگر جای بدون تتو ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

امیر تتلو چهره پرحاشیه فضای مجازی که علاوه بر آهنگ ها و پست های اینستاگرامی اش تتوهایش هم خبر ساز بود این بار پشت گوش خود را تتو کرد تا تقریبا هیچ جای بدنش بدون تتو نباشد.

تتوی خواهر و مادر امیر تتلو

امیر تتلو تصویری از خواهر و مادرش را هم روی بدن خود تتو کرده البته شاید پرحاشیه ترین تتوی امیر تتلو تتو همجنس بازی دو زن باشد که روی شکمش کشیده است.

file+(7)

 

لاک زدن ناخن؛ مد جدید امیر تتلو

امیر تتلو که به خالکوبی های زیاد و عجیب مشهور بود مد تازه ای هم دارد و آن هم «لاک زدن». امیر تتلو انواع و اقسام لاک ها را روی ناخن خود میزند و از آنها عکس و ویدئو می گیرد. نکته جالب اینکه تتلو حتی برای لاک زدن هم مانند کارهای دیگرش فسلفه ارائه می کند که در این گزارش به آن می پردازیم.

تتلو در ویدئوی دیگری لاک ها را روی بدنش نشان می دهد و در توضیح لاک هایش در این ویدئو می گوید: « انگشتای پا که ساختمونها روشن هم باید ترمیم شه و ساختمون ها رونوک انگشت بیان. صورتیه رو با بازوی صورتی ست کردم . خاکستری هه رو هم با رنگ یک قلبو یک کلید. البته دیزاین کلا تو جلسه ی بعد که عمو خشی بیاد عوض میشه و همونطور که گفتم انگشتا آبی و قرمز و سفید و سبز میشن با لاک همون رنگ.»

file+(10)

علت لاک زدن امیر تتلو

تتلو لاک زدن را مکمل خالکوبی می داند که ارزش رنگ بدن را بالا میبرد که از نظر تتلو مساله مهم است. تتلو می گوید «لاک هم مثل هرچیز دیگه ای در طبیعت هم میتونه خوب باشه و هم بد !لاک بزنید امّا زود به زود پاک کنید و بذارید به ناخن هاتون آب و هوا هم برسه.»

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها