|

(عکس) تیپ عجیب و کرونایی لیندا کیانی

لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون تصویری از روزهای کرونایی خودش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

این روزها همه درگیر کرونا هستند و نوع پوشش و لباس مردم هم با کرونا تغییر کرده و بازیگران هم در این قضیه مستثنی نیستند. لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون تصویری تازه و با تیپ عجیب از خودش منتشر کرد. 

لیندا+کیانی

لیدا کیانی کیست؟

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان به دنیا آمد. او دارای یک خواهر و ۴ برادر است. لیندا تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده است. وی فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس‌های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

lindakiani4_1610187658_3

دلیل کم کاری لیندا کیانی

 

لیندا کیانی درباره کم کاری گفت: سینمایی‌هایی که به من پیشنهاد می‌شود اینقدر معمولی است که ترجیح می‌دهم در یک سریال خوب بازی کنم تا یک فیلم معمولی. الان دچار یک ترس بزرگ از بازی کردن در سینما شده‌ام، اینقدر روی پیشنهادهای سینمایی فکر و تحقیق می‌کنم که در نهایت هر بار به این نتیجه می‌رسم که نروم بهتر است. حس می‌کنم در سینما یک ذره بین خیلی قوی روی کار آدم است که هر چقدر هم خوب باشی ممکن است به خاطر کم کاری بقیه زیر سوال بروی. من تجربه این را داشته‌ام که به خاطر یکی دوتا از کارهای سینمایی‌ام که خودم هم می‌دانم خیلی بد بوده زیر خنجر انتقادات وحشتناک رفتم. روی تیم خیلی حساس شده‌ام.

لیندا+کیانی (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها