|

(عکس) کادوی ولنتاین خاص برای ساره بیات از عشقش

ساره بیات با انتشار یک عکس به مناسبت روز عشق اینستاگرامش را بروز کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ساره بیات بازیگر سینما و نمایش خانگی به مناسبت 26 بهمن روز ولنتاین تصویری از کادویی که گرفت در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت: روز عشق مبارک

ساره+بیات (1)

اما معشوقه ساره بیات کسیت و او از چه کسی کادو گرفت؟

منوچهر هادی، کارگردان سریال دل حدود یک سال پیش خبر از نزدیک بودن ازدواج ساره بیات داد. اما داماد کیست؟ بررسی ها نشان می‌دهد داماد، علیرضا افکاری، موزیسین ایرانی است.

Alireza-Afkari-Vase-Arameshe-Man

شایعه ازدواج ساره بیات با علیرضا افکاری از کجا شروع شد؟

چندین بار شایعاتی مبنی بر ازدواج ساره بیات منتشر شده است اما هیچ‌کدام از آن‌ها صحت نداشتند، از جمله رابطه ساره بیات و رضا گلزار. اما این بار امین فردین، مجری و تهیه‌کننده برنامه پشت پرده با کنکاش‌هایی ادعا می‌کند؛ رابطه‌ای بین ساره بیات و علیرضا افکاری، موزیسین معروف کشور وجود دارد. او در اثبات ادعای خود برای رونمایی از رابطه جدید ساره بیات، ابتدا به‌ مصاحبه‌ای که با منوچهر هادی کارگردان سریال دل برقرار شده بود، استناد می‌کند.

af4a2664-e840-4228-8b58-b32f1e9f7760

تاکید منوچهر هادی به ازدواج ساره بیات

منوچهر هادی در مصاحبه ای در واکنش به انتقادات از سریال دل که چرا نقش عروس جوان به یک هنرپیشه حدود ۴۰ ساله یعنی ساره بیات داده‌ شده است عنوان کرد که این حقیقت کنونی جامعه است و سن ازدواج بالا رفته و همچنان که خانم ساره بیات در زندگی واقعی خود نیز در شرف ازدواج هستند! اما ماه‌ها از این گفتگو با منوچهر هادی گذشته ولی هیچ خبری از ازدواج ساره بیات یا نامزدی او منتشر نشده است.

پست های مشترک ساره بیات و علیرضا افکاری

امین فردین برای اثبات این ادعا به چند پست و استوری این دو هنرمند استناد کرده است که در زیر باهم می‌بینیم:

علیرضا افکاری در تاریخ ۲۷ اکتبر عکسی در کنار دریا منتشر کرده است. ساره بیات نیز در همان تاریخ و در منظره‌ای مشابه پستی منتشر کرده و در کپشن از عکاس یا ثبت‌کننده آن لحظه تشکر ویژه کرده است. گفتنی است، علیرضا افکاری قبلا ازدواج‌ کرده و دختری به نام نیکا دارد. نیکا افکاری در کامنتی پاسخ تشکر ساره بیات را داده و نوشته است: “مرسی از خودتون”.

25

 

چندی بعد علیرضا افکاری عکسی از منظره باغی در منطقه کردان منتشر می‌کند، در همان روز ساره بیات عکس دیگری از نمای نزدیک‌تر همان منظره را استوری می‌کند.

امین فردین در ادامه، توجه مخاطبانش را به مدل و برند ساعت علیرضا افکاری که در هایلایت پیج ایشان است جلب می‌کند و سپس آن دست و ساعت را با دستی در پست ساره بیات که به مناسبت تولد خواهرش منتشر کرده بود؛ مقایسه می‌کند. در آن پست دستی در حال نواختن پیانو بود. امین‌فردین ادعا می‌کند دستی که در حال نواختن پیانو است و ساعت مورد نظر کاملا مطابق با عکس آقای افکاری روی جلد مجله است.

چندی بعد ساره  بیات عکس یک لیوان چای، یک قلب و یک ایموجی قلب را پشت پنجره یک برج منتشر می‌کند. در ادامه، این پست خانم بیات نیز با یکی از عکس‌های صفحه احسان خواجه امیری که به همراه علیرضا افکاری پشت همان پیانو و در پشت همان پنجره بودند مقایسه می‌شود.

عکس آخر مربوط به فتوشات‌های یک سمینار است که سروین بیات، خواهر ساره بیات آن‌ها را منتشر کرده بود؛ علیرضا افکاری و ساره  بیات به‌طور جداگانه در آن تصاویر حضور داشتند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها