|

ماجرای استوری عجیب نفیسه روشن در حمایت از امیر تتلو

نفیسه روشن هم اسیر حواشی اینستاگرام شده و در جدید پست اینستاگرامی خودش از تتلو گفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

نفیسه روشن، بازیگر بخشی از آهنگ در واقع امیر تتلو خواننده ساکن ترکیه را منتشر کرد. کاربران فضای مجازی با توجه به محتوای استوری ، این ماجرا را مربوط به حواشی طلاق او می‌دانند. در استوری نفیسه روشن تتلو آمده است: «در واقع واقعاً. قوی ترین دارویی که برای یک انسان وجود داره. یه انسان دیگه است.»

nafise-tataloo-vaghtesobh

این متنی که از نفیسه روشن استوری شده است بخشی از آهنگ عاشقانه ای است که امیر تتلو بدون ناسزا منتشر کرده بود. تتلو لقب این آهنگ را «عاشقانه ای دیگر از امیر تتلو» گذاشته بود.

منظور نفیسه روشن از استوری اهنگ تتلو کیست؟

با توجه به حرف‌هایی که به نقل از نفیسه روشن در فضای مجازی در مورد طلاق او منتشر شد به نظر می‌رسد منظور نفیسه روشن از “یک انسان دیگر” همسرش باشد.

نفیسه روشن چندی پیش در اینستاگرام به این مساله اشاره کرده بود. این بازیگر نوشته بود : «میخوام جلوی میلیونها بگم تو صبورترین و مهربون ترین مرد دنیا بودی/ با شعورترین و با ادب ترین/ ولی افسوس که گول اطرافیانو خوردیم.»

در متن آهنگ در واقع تتلو منظور معشوق است و اینکه گاهی تنها چیزی که حال انسان را خوب می‌کند، یک یار است. تتلو بارها در آهنگ هایش از این مفهوم استفاده کرده است.

تتلو هرچند از کلمات ناشایستی استفاده می کند و همواره انتقادات فراوانی بر او وارد است اما جالب است که به شدت به زندگی متعهدانه با همسر معتقد است.

یکی از هوادران تتلو در زیر کامنت های پست او نوشته : «هرچند خیلی وقتا بعضی از کارهات روی اعصابه ولی اینکه تعهد داری و می گی آدم فقط باید با همسرش راحت باشه و لباس باز جلوی غریبه نپوشه خیلی درسته.»

استفاده نفیسه روشن بازیگری که جزو سلبریتی های داخلی محسوب می شود از امیر تتلو جالب است. البته ممکن است این بیت او را تحت تاثیر قرار داده و یاد همسرش انداخته باشد و اصلا نداند از آهنگ در واقع تتلو استفاده کرده است.

ماجرای طلاق نفیسه روشن چیست؟

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون از چندی پیش درگیر حواشی عجیبی بود. این حواشی همزمان با انشتار فیلم عروسی این بازیگر شروع شد و بعد از آن شایعه طلاق نفیسه روشن از همسرش سوژه داغ فضای مجازی بود. البته در این بین عم ل جراحی و بستری شدن نفیسه روشن در بیمارستان هم خالی از حاشیه نبود و البته فیلم های غم انگیزی که نفیسه روشن منتشر کرد سوالات زیادی برای کاربران به وجود اورد تا اینکه سرانجام نفیسه روشن از طلاقش گفت. نفیسه روشن گفت: 4 سال است که از همسرم جدا شدم اما خوشبختی او برایم ارزو است.

همسر نفیسه روشن کیست؟

نفیسه روشن درسال 91 با یک خلبان بنام بهنام ازدواج کرده و تاکنون فرزندی ندارد.

همسر نفیسه روشن ، خلبان است و تا کنون تصاویر زیادی از حضور نفیسه روشن در کنار همسرش در کابین خلبان مشاهده کردیم. او در روزهای پایانی دی ماه کرونایی ۹۹ تهران، صحبت های دردناکی درباره سختی ها و دردهایی که در زندگی زناشویی خود تحمل کرده، منتشر کرده و از جدایی اش از همسرش سخن گفت تا یکی از طلاق های جنجالی سلبریتی ها در سال ۹۹ را رقم بزند.
 
1610531939_V9yM0
 
منبع: وقت صبح

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • لادن ارسالی در

    بابا زن بیچاره اومده حمایت کرده چطور ممکنه دونفر تو کشورهای مختلف باهم رابطه داشته باشن این دلیل نمیشه اگه یه نفر یه استوری بزاره ما بیایم بهش تحمت بزنیم که کار اشتباهی انجام داده😑

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها