|

علت طلاق کیم کارداشیان از کانیه مسائل زناشویی است؟

کیم کارداشیان و کانیه وست پرحاشیه ترین زوج جهان بعد از 7 سال از هم جدا می شوند.

لینک کوتاه کپی شد
1

به نظر می رسد پس از 6 سال زندگی مشترک خوش و خرم، کانیه وست و کیم کارداشیان از هم جدا شده اند زیرا زوج قدرتمند دیگر در مسائل زندگی زناشویی با یکدیگر تفاهم ندارند.

زندگی کیم کارداشیان، همیشه خبرساز و جنجالی بوده است. مخصوصا با حواشی اخیر همسرش که کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا شده بود. اما این بار نغمه هایی مبنی بر طلاق این زوج شنیده می شود و بار دیگر چراغ این سوال را در ذهن هایمان روشن می کند، که آیا زندگی مشترک سلبریتی ها حقیقتا می تواند ثمربخش باشد، یا صرفا تلاشی دیگر است برای دیده شدن توسط خبرنگار ها و پاپاراتزی ها؟

کیم و کانیه در حال کنار آمدن با این واقعیت هستند که ازدواج آنها دیگر برایشان رضایت بخش نیس، چرا که این مدل و اینفلوئنسر و همسر خواننده اش، طی چند ماه گذشته زندگی جداگانه ای داشته اند. در حالی که کانیه "متواضعانه" در مزرعه خود زندگی می کرد و مشغول فعالیت های مذهبی خویش بود، کیم کارداشیان با چهار فرزندی که از همسر مشهور خود دارد، در لس آنجلس زندگی می کرد.

 

دارایی کیم و کانیه بعد از طلاق چگونه تقسیم می شود؟

به گفته TMZ این زوج یک قرارداد ضمن عقد (قرارداد پیش از زناشویی) دارند و ظاهرا هیچکدام از طرفین درباره به مفاد آن معترض نیستند و از قبل در حال رسیدن به توافق درباره چگونگی تقسیم دارایی‌هایشان هستند.

در ادامه نگاهی به دارایی‌های این زوج هنری خواهیم انداخت: 

عمارتی ۶۱ میلیون دلاری در لس آنجلس 

در مرکز چانه‌زنی میان این زوج احتمالا عمارتی بزرگ در کالاباساس منطقه‌ای ویلایی‌نشین و خوش آب و هوا در کالیفرنیا قرار خواهد داشت که ۶۱ میلیون دلار ارزش دارد. کارشناسان از این عمارت به عنوان یک شاهکار هنر معماری مینیمالیستی یاد می‌کنند. در صورت طلاق این زوج از یکدیگر این عمارت به مهم‌ترین دارایی آنان تبدیل خواهد شد. 

large_kimkanye-house

مزارع و زمین‌های وایومینگ به ارزش ۲۸ میلیون دلار 

کیم و کانیه صاحب دو مزرعه بزرگ در وایومینگ هستند که ارزش تقریبی هر یک از زمین‌ها ۱۴ میلیون دلار است؛ جایی که منظره زیبایی از طبیعت وجود دارد. اسب‌های "کیم کارداشیان" در آن مزرعه به سر می‌برند. مجموعا ۱۴ اسب در این مزرعه حضور دارند. این دومین خرید بزرگ این زوج هنری بود. 

مجموعه‌ای از سوپرکار به ارزش ۳.۸ میلیون دلار 

مجموعه‌ای از خودرو‌های اسپورت به ارزش ۳.۸ میلیون دلار در اختیار این زوج بودند؛ از جمله خودروی لامبورگینی گالاردو ۲۰۴ هزار دلاری که در اختیار کانیه وست بوده است. از جمله دیگر خودرو‌های مجموعه کانیه می‌توان به مرسدس اس ال آر مک لارن ۵۱۷ هزار دلاری، مرسدس اس ال آر استیرلینگ ماس ۱ میلیون دلاری و استون مارتین دی بی ۹، ۲۰۴ هزار دلاری اشاره کرد. کیم کارداشیان نیز چندین خودروی شخصی از جمله یک دستگاه بنتلی و یک دستگاه رولزرویس به ارزش ۲۷۲ هزار دلار در اختیار دارد. 

ثروت ۹۵۰ میلیون دلاری کیم 

کیم از زمان راه‌اندازی برند زیبایی "کی کی دابلیو بیوتی" از یک سال پیش تاکنون بیش از ۹۵۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. او فعالیت‌های متعدد تجاری دارد و می‌تواند از هر کاری درآمد کسب کند. کیم در سال ۲۰۱۴ میلادی اپلیکیشن مخصوص بازی‌های گوشی‌های تلفن همراه را با نام خود راه‌اندازی کرد و تنها ظرف مدت ۵ روز ۱.۶ میلیون دلار درآمد کسب کرد. کیم کارداشیان قادر است برای یک پست اینستاگرامی با ۱۹۸ میلیون دنبال‌کننده در صفحه‌اش تا یک میلیون دلار درآمد کسب کند. 

برند ۱۲۶ میلیون دلاری کانیه وست 

دارایی این خواننده رپ ۱۲۶ میلیون دلار تخمین زده شده که بخش اعظم آن از برند کفش Yeezy تحت مالکیت او بوده است. 

حلقه نامزدی ۳ میلیون دلاری 

کانیه برای نامزدی به کیم حلقه الماس ۱۵ قیراطی برند "لورین شوارتز" طراح معروف جواهرات امریکایی را هدیه داده بود که ۳ میلیون دلار ارزش دارد.

 

453396_638

 

کیم و کانیه ماه هاست جدا زندگی می کنند

گزارش شده این زوج با مشاور خانواده در تماس‌اند اما گزینه طلاق برای آنها بسیار محتمل است. گفته شده کیم کارداشیان به دلیل اختلال دوقطبی کانیه وست رپر آمریکایی روند جدایی را با حساسیت بیشتری انجام می‌دهد چون به گفته کیم کارداشیان اقدام برای طلاق در دورانی که کانیه در دورانی از عود اختلال دوقطبی بسر می‌برد بیرحمانه است.

این زوج ماه‌هاست جدا از یکدیگر زندگی می‌کنند. گفته شده آنها تلاششان را برای نگه‌داشتن این ازدواج انجام دادند اما به نظر می‌رسد حالا طلاق تنها گزینه برای آنها باشد.

4546373

کانیه عاشق زندگی در روستا

کانیه عاشق زندگی در روستا است، در حالی که کیم نمی تواند زندگی را بدون چراغ های روشن و توجه هایی زندگی در لس آنجلس برایش به ارمغان آورده است، تصور کند.

به نظر می رسد که کانیه قصد ندارد به این زودی ها، حداقل نه تمام وقت، به لس آنجلس برگردد. اما کیم با این موضوع مشکلی ندارد. گفته می شود کانیه هنگام زندگی در مزرعه وایومینگ، شادترین لحظات زندگی اش را سپری می کند. برای کانیه بهتر است که آنجا باشد. و کیم باید در لس آنجلس و در کنار فرزندانش بماند چرا که آن ها به او نیاز دارند. کانیه تمام تلاش خود را می کند تا بچه هایش در آرامش باند. او دائما و به طور روزانه با آن ها ارتباط برقرار می کند و اغلب از طریق FaceTime و همچنین تلفن با بچه هایش در تماس است.

به نظر می رسد که زوج از وضعیت فعلی خود راضی هستند زیرا کیم هنوز هنوز آمادگی لازم برای درخواست طلاق را ندارد. اما اگر روزی فرا برسد که کیمی رسماً از همسرش جدا شود، هزاران داوطلب را در کنارش خواهد داشت تا تسلی خاطرش باشند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اینا دروغ. مینویسن. من. شنیدم از وقتی. محمد بن سلمان پیشنهاد بی شرمانه به کیم گارداشیان داده. شوهرش. بد دل شده. همش. بهش. میگه. مغنعه و چادر. سر کن و مانتو خم ه ای بپوش. و پوشه. بزن. به چهرت. و آخرش. مسلمون شو. مسجد برو واگه تونستی. ازان. بگو و.....

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها