|

(عکس) کشف حجاب سارا خوئینی ها بعد از سه ازدواج!

سارا خوئینی ها بازیگر سینما و تئاتر به تازگی تصویری بدون حجاب در اینستاگرام خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سارا خوئینی ها بازیگر نام آشنای ایرانی در یکی از استوری هایی امروزش در اینستاگرام عکسی بدون حجاب از خودمنتشر کرد و نوشت : به یاد روزهایی که کرونا نبود.

Screenshot_2021-02-27+Stories+•+Instagram

سارا خوئینی ها یا سارا وثوقی بازیگر سیما، تئاتر و تلوزیون ایران و زاده 3 خرداد ماه سال 1353 در شهر تهران است. سارا خوئینی یک خواهر و سه برادر دارد دارد و سومین فرزند خانواده است.

سارا خوئینی با نام مستعاد سارا وثوقی هم ایفای نقش کرده است، او فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

.خوئینی ها در فیلم های سینمایی بسیاری همچون ماه گرفتگی، یکی از ما دو نفر، دوستی از جنس آتش، اسپاگتی در هشت دقیقه، دل بی قرار، بالای شهر پایین شهر و گیس بریده نقش آفرینی داشته است.

ازدواج با چنگیز وثوقی و نام مستعاد سارا وثوقی

سارا همسر سابق چنگیز وثوقی (برادر بهروز وثوقی) است و نام هنری سارا وثوقی را در دو سال اول فعالیت هنری اش استفاده می کرد، این نام برگرفته از فامیل همسرش بود.

زندگی مشترک چنگیز وثوقی و سارا خوئینی ها فقط 2 سال به طول انجامید و به جدایی رسید.

 

ازدواج دوم سارا خوئینی ها

سارا پس از جدایی از چنگیز وثوق مدت ها در سینما و تلویزیون دیده نشد و درد سال 87 در فیلم دوستان در کنار یوسف مردایان به ایفای نقش پرداخت که این فیلم باعث آشنایی آنها و در نهایت ازدواج آنها شد که پس از مدتی به طلاق ختم شد.

jpg

فرزندان سارا خوئینی ها

سارا از همسر اولش چنگیز وثوقی فقط یک دختر به نام غنچه دارد. او از یوسف مردایان فرزندی ندارد ولی گویا یک پسر به نام شایان دارد که احتمالا از یکی دیگر از همسران او است که از او هم جدا شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها