|

حواشی سلبریتی ها

تمایل سام اصغری به داشتن فرزند از بریتنی اسپیرز

سام اصغری اظهار کرد که آماده است تا از نامزد معروف خود؛ بریتنی اسپیرز صاحب فرزند شود.

لینک کوتاه کپی شد

سام اصغری، بازیگر و مربی تناسب اندام 27 ساله در مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری فوربس، از اهداف آینده خود در زندگی شخصی اش با بریتنی اسپیرز صحبت کرد.

او در این مصاحبه گفت: " من می خواهم تا در این رابطه یک قدم دیگر به جلو برداریم و صاحب فرزند شویم، موضوع این است که نمی خواهم در سن بالا پدر شوم بلکه می خواهم پدر جوانی باشم". 

اصغری در این مصاحبه اعلام کرد که وی بریتنی 39 ساله را برای نخستین بار در سال 2016 درموزیک ویدیوی "Party Slumber Party" ملاقات کرد و بریتنی نیز در هنگام انتخاب شخصیت اول این ویدیو، سام را از میان شرکت کنندگان برای ایفای نقش در این ویدیو، انتخاب نمود. سام نیز در این باره گفت: "من اصلا قصد بازی در یک موزیک ویدیو را نداشتم وتنها به اصرار دوستم شرکت کردم اما در واقع همه چیز از همان جا شروع شد". 

britney-spears-boyfriend-sam-asghari-wants-to-start-family-with-star-as-romance-heats-up-1367755490751578114

سام اصغری همچنین به عنوان چهره ای ثابت در زندگی اسپیرز برای بیش از چهار سال درمورد محافظت از اموال او که به یک موضوع بحث برانگیز تبدیل شده، صحبت کرد و به علاوه در مورد مستند "Framing Britney Spears" در مجله نیویورک تایمز در ماه فوریه گفت که این مستند در حقیقت به زندگی حرفه ای این ستاره موزیک پاپ و نبرد حقوقی وی علیه پدرش؛ جیمی اسپیرز که کنترل امور مالی او را بر عهده دارد، پرداخت و چند روز پس از آغاز این مستند نیز، اصغری در صفحه اینستاگرام خود نظراتی را درمورد پدر بریتنی به اشتراک گذاشت و در این باره نوشت:" من برای کسی که دائما بخواهد بر سر راه زندگی من ودخترش مانع ایجاد کند احترام قائل نیستم و در ضمن من به این کشور آمده ام تا بتوانم نظرات و عقایدم را به راحتی و آزادانه بیان کنم". 

در همان زمان اصغری در مصاحبه ای با مجله "people"، گفت که با حمایت هایی که از طرفداران بریتنی دریافت کرده، منتظر داشتن یک زندگی طبیعی و یک آینده شگفت انگیز با بریتنی است.

اسپیرز که در حال حاضر، صاحب دو فرزند به نام های شان 15 ساله و جیدن14 ساله از ازدواج خود با رقصنده ای به نام کوین فدرلاین در سال های 2004 تا 2007 است، در مورد صحبت سام اصغری درباره داشتن فرزند گفت: "او همیشه رویای پدر شدن را در سرداشت و من فکرمی کنم که او پدر ایده آلی برای فرزندانش می شود". 

سام همچنین اظهار کرد که به زودی زمان مناسب برای ازدواج آنها فرا می رسد و آنها می توانند بدون وجود هیچ گونه محدودیتی از جانب پدر بریتنی با یکدیگر ازدواج کرده و صاحب فرزند شوند. 

static.foxnews

Britney-Spears-and-Sam-Asghari-july-2019-billboard-1548-1612890365-compressed

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها