|

لحظه دستگیری میلاد حاتمی؛ قمارباز معروف اعدام می شود؟

میلاد حاتمی قمارباز معروف بعد از دستگیری در ترکیه به کشور استرداد داده شد

لینک کوتاه کپی شد

سردار شیرزاد رئیس پلیس بین‌الملل ناجا با تأیید خبر فوق اظهار داشت: به دنبال درخواست پلیس بین الملل ایران، اعلان قرمز علیه «میلاد حاتم آبادی فراهانی» صادر و پس از ردیابی و شناسایی در ترکیه دستگیر شد.

رئیس پلیس بین الملل ناجا ادامه داد: با تلاش‌های مؤثر به عمل آمده برای این متهم که از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور بود اعلان قرمز اینترپل صادر شد که در نتیجه اقدامات بین‌المللی انجام شده از سوی این پلیس منجر به بازداشت نامبرده و در نهایت استرداد وی به ایران شد.

سردار شیرزاد بیان داشت: موضوع شناسایی و بازداشت متهمان و در نهایت استرداد به کشور کماکان از سوی اداره تحقیقات جنایی این پلیس تحت پیگیری جدی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس بین الملل ناجا متهم نامبرده از کشور ترکیه تحویل گرفته شد و امروز تحویل مقامات قضائی کشورمان شد.

میلاد حاتمی یکی از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی بوده که چندین سال از این طریق، پول‌های زیادی کسب و کلاهبرداری زیادی انجام داده است؛ استفاده از روش‌های غیراخلاقی برای تبلیغ از دیگر اقدامات این فرد است.

میلاد حاتمی چرا  بازداشت شد؟

"میلاد حاتمی"؛ یکی از گردانندگان و تبلیغ‌کنندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی به شمار می‌آید و چندین سال است از این طریق پول‌های زیادی را کسب کرده و کلاهبرداری زیادی در این رابطه انجام داده، وی که از تمام روش‌های غیراخلاقی برای تبلیغ استفاده می‌کند، توسط پلیس ترکیه بازداشت شد.

این کلاهبردار که از محل راه‌اندازی سایت‌های قمار، ارتزاق می‌کند، در روزهای گذشته ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن، داخل خودروی پلیس استانبول در حال بازی با آژیر خودروی پلیس دیده می‌شد و علت بازداشت وی نیز انجام این کار و انتشار تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی عنوان شده است.

85

میلاد حاتمی به واسطه فیلمی که بعد از گروگان گرفتن محسن افشانی منتشر کرده بود. با گفتن جملاتی مثل این که صاحب استانبول است بیشتر از همیشه نامش در جریان حواشی بود. تا اینکه در آخر بخاطر ویدیویی که او در ماشین پلیس استانبول منتشر کرده بود. مردم این کشور عصبی شده و در نهایت میلاد حاتمی دستگیر شد. طی این مدت اخبار زیادی از دیپورت او به ایران منتشر شده بود و قرار بود او را به ایران باز گردانند. اما حالا بعد از گذشت مدتی خبر اخراج میلاد حاتمی از ترکیه و تبعید میلاد حاتمی به دومینیکن منتشر شده است. به میلاد حاتمی فرصت داده شده که سریعا ترکیه را ترک کند و او حق ندارد در خاک ترکیه بماند.

میلاد حاتمی از قمار چقدر درآمد داشت؟

محسن افشانی که چندی پیش و در جریان سفر به ترکیه حواشی زیادی با میلاد حاتمی داشت در گفتگو با فارس مدعی شده بود میلاد حاتمی روزی 1 میلیارد تومان از قمار درآمد داشت.

مجازات میلاد حاتمی چیست؟

 که سایت‌های شرط بندی را تبلیغ می‌کند و با انتشار محتویات غیر‌اخلاقی در فضای مجازی سعی در جلب توجه برای افزایش دنبال کنندگان خود دارد، او در روزهای گذشته چالشی در تلگرام راه انداخته بود که در آن زنانی که مخاطب او هستند با ارسال فیلم‌های مستهجن در این چالش شرکت می‌کردند ممکن است به دلیل ترویج فحشا به اعدام محکوم شود.

milad-hatami-4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها