|

در اینستای ستاره‌ها چه خبر است؟ از یارا شهیدی تا نیکلاس کیج و سام اصغری

این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

لینک کوتاه کپی شد

یارا شهیدی این عکس را با لباس عروسکی از برند دیور در مراسم critics choice awards ۲۰۲۱ یا همان اهدای جوایز انجمن منتقدین آمریکا که به صورت مجازی برگزار شد، به اشتراک گذاشت.

2564574_389

دیوید بکهام این عکس را از همسر و دخترش به اشتراک گذاشت و روز زن را به آن‌ها تبریک گفت و نوشت: «من خیلی خوش‌شانسم که همچین زنانی را در زندگی‌ام دارم.»

2564575_341

مگان مارکل با انتشار این عکس خبر داد که فرزند در راهشان دختر است. در مصاحبه‌ی جدید مگان و هری، آن‌ها حقایقی جنجالی را مطرح کردند از جمله این که افرادی در خاندان سلطنتی، نگران تیره شدن پوست پسرشان آرچی بودند یا قطع کامل حمایت‌های مالی خانواده سلطنتی از آن‌ها، یا این که کیت میدلتون چند باری باعث گریه‌ی مگان شده و از این قبیل افشاگری‌ها! در آخر هم اعلام کردند که از جداییشان از خاندان سلطنتی کاملا راضی هستند.

2564576_566

وقتی اسم و عکس یک ایرانی در مطلب چهره‌های هالیوودی می‌آید... شات جدید سام اصغری برای مجله‌ی معتبر Forbes. سام در مصاحبه با این مجله گفته که در حال فکر کردن به بچه‌دار شدن با بریتنی هستند.

2564580_127

نیکولاس کیج این عکس را از مراسم ازدواج پنجمش به اشتراک گذاشت. نیکولاس ۵۷ ساله و نامزد ۲۶ ساله‌اش در یک مراسم خصوصی در لاس‌وگاس با هم ازدواج کردند. جالب است بدانید که عروس خانم، ۴ سال از پسر بزرگ نیکولاس کوچکتر است.

2564581_426

بروکلین بکهام این عکس سه‌نفره در کنار مادر و برادرش به اشتراک گذاشت و نوشت: «جفتتون را خیلی دوست دارم».

2564586_182

حتی دواین جانسون با این ابهت هم سراغ طب سنتی و بادکش رفته! او با انتشار این عکس از نشانه‌های بادکش روی بدنش نوشت: کسی که برای اولین بار بادکش کرده، از چیزی که حس می‌کنید جالب‌تره و حسابی لذت بردم.»

2564588_676 (1)

 منبع: برترین ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها