|

رابطه جنیفر لوپز و الکس رودریگرز به پایان رسیده؟

جنیفر لوپز و الکس رودریگرز پس از دو سال تصمیم گرفتند تا از یکدیگر جدا شوند.

لینک کوتاه کپی شد

خبر گذاری CNN در روز گذشته اعلام کرد که این زوج طی چند هفته گذشته از یکدیگر جدا شدند و احتمال می رود که دیگر هرگز به سمت یکدیگر بر نگردند و همچنین افزود که رودریگرز در هفته های اخیر هیچ گونه توجهی به جی لو که اکثرا در مکان های عمومی در کنارش بوده، نشان نداده است. 

در ماه گذشته در جمهوری دومینکن، جایی که جنیفر لوپز در حال فیلم برداری یکی از موزیک ویدیو های خود بود، یک عکس دو نفره ای از این زوج جنجال برانگیز منتشر شد که بیانگر ادامه روابط عاشقانه میان آنها بود اما در روز جمع، رودریگرز عکسی از خود را به تنهایی در یک قایق تفریحی به اشتراک گذاشت تا نشان دهد که رابطه اش با این ستاره پاپ 51 ساله به پایان رسیده و در روز بعد نیز لوپز در توییت خود نوشت: "مشکلات زندگی همیشه ادامه دارند اما نباید به تمام آنها چندان اهمیت داد و تنها باید راهی برای خندیدن و خوشحال بودن پیدا کرد".

این زوج که در ماه مارس سال 2019 با یکدیگر نامزد شدند، تصمیم داشتند تا با فاصله ای نزدیک مراسم عروسی خود را برگزار کنند اما پس از آن دو بار تاریخ عروسی خود را به تعویق انداختند و هر بار شیوع بیماری کوید 19 را برای این تعویق، مقصر دانستند. 

آغاز مشکلات این زوج مشهور هنوز به روشنی مشخص نشده اما شایعاتی مبنی بر روابطی میان رودریگرز با مدیسون لکروی، ستاره فیلم "افسون جنوب"، به وجود آمده است. 

رودریگرز نیز در جای دیگری اعلام کرد که اصلا این زن را نمی شناسد اما لکروی در یکی از مصاحبه های خود در این باره اعتراف کرد که آنها تا کنون چند بار تلفنی با یکدیگر تماس داشته اند اما تا کنون یکدیگر را ندیده اند. 

لوپز نیز در این همین راستا اعلام کرد که آنها در طول دوران قرنطینه نزد یک تراپیست می رفتند تا مشکلاتشان را با وی در میان بگذارند اما ظاهرا این کار هم نتوانست به دوام رابطه آنها کمک کند. 

eto_trending_jloarodsplit_031221_16x9

همچنین، گزارش شده که آنها در تابستان سال گذشته یک عمارت 40 میلیون دلاری در جزیره استار در فلوریدا خریداری کردند و ظاهرا پیش از آن پنت هاووسی را در منهتن خریداری و فروخته بودند. 

اما اکنون پس از دو سال رابطه آنها به پایان رسیده و جنیفر بار دیگر مجبور است تا به زندگی مستقل خود با دوقلوهای 12ساله اش از  مارک آنتونی ادامه دهد رودریگرز که از همسر سابق خود؛ سینتیا اسکورتیز، صاحب دو دختر است نیز، قصد دارد تا زمان بیشتری را صرف آنها کند. 

40399060-0-image-a-44_1615583579871

arod-and-jlo

image

210312164227-01-jennifer-lopez-alex-rodriguez-file-super-169

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها