|

حواشی سلبریتی ها

آیا رابطه جدید لیدی گاگا قدرت او را افزایش می دهد؟

رابطه طولانی مدت لیدی گاگا و مایکل پولانسکی به نظر محکم می رسد و آنها در کنار یکدیگر احساس قدرت می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

این ستاره موسیقی پاپ پس از قطع رابطه با مجری برنامه های استعدادیابی؛ کریستین کارینو و اتمام رابطه کوتاه مدت خود با مهندس لوازم صوتی؛ دن هورتون، اکنون با یک کارآفرین به نام مایکل پولانکسی وارد رابطه شده و بر این باور است که در کنار او بیشتر احساس قدرت می کند. 

چه کسی توانسته دل لیدی گاگا را بدزدد؟

لیدی گاگا در ماه فوریه سال 2020 پس از تعطیلات مراسم Super Bowl، نخستین عکس مشترک خود با این مرد موفق را در صفحات اجتماعی به اشتراک گذاشت و زمزمه های خود در مورد عشق جدیدش را آغاز کرد و پس از آن نیز، طرفداران او در کامنت های خود می نوشتند که چه کسی توانسته دل لیدی گاگا را بدزدد؟ 

مایکل پولانسکی کیست؟

پولانسکی تحصیلات خود را در دانشگاه هاروارد در زمینه ریاضات کاربردی و علوم کامپیوتر ادامه داد و در سال 2006 فارق التحصیل شد و در سال 2015 بنیاد مشترکی را با شان پاکر؛ اولین مدیر سایت فیسبوک، ایجاد کرد که این شرکت در حقیقت اقدامات موثری را در زمینه علوم، بهداشت جهانی و مشارکت های مدنی و هنری انجام می دهد و به علاوه وی از اعضای هیئت مدیره موسسه ایمنی درمان سرطان ساختمان پارکر که در فرانسیسکو واقع شده به شمار می آید و از تحقیقات مرتبط با درمان سرطان، حمایت مالی می کند. 

رابطه لیدی گاگا و مایکل پولانسکی از کجا شروع شد؟ 

نخستین تصاویر دو نفره آنها در فوریه سال گذشته به اشتراک گذشته شد اما ظاهرا این زوج چند ماه پیش از آن نیز، رابطه خود را آغاز کرده بودند و خیال داشتند که تا مدتی این رابطه را از چشم رسانه ها پنهان کنند تا از رابطه خود مطمئن شوند اما این ستاره عاشق نتوانست به پنهان کردن این موضوع ادامه دهد و بنابراین خیلی زود همه متوجه شدند که او بار دیگر به مرد دیگری دل باخته است!

در آن زمان آنها بیشتر اوقات خود را در لس آنجلس سپری می کردند و در مصاحبه ای در این باره نیز اعلام کردند که تصمیم دارند در هر جایی با یکدیگر همراه باشند و هرگز از هم جدا نشوند. هیاهوی رابطه آنها نیز از زمانی شروع شد که پولانسکی در بخش VIP یکی از اجراهای لیدی گاگا در سال گذشته در کنار مادر گاگا؛ سینتیا ژرمنتا دیده شد. 

لیدی گاگا نیز در مصاحبه ای در مورد دوست پسر سابق خود، لیندسی کروز، سردبیر ارشد مجله نیویورک تایمز گفت که او پس از آغاز این رابطه جدید، گاگا را در صفحه اینستاگرام خود بلاک کرد و این در حالی بود که او هرگز احساس چندانی به گاگا نشان نداده بود و در مورد مایکل نیز گفت که عاشق این مرد است و هرگز اجازه نمی دهد که این رابطه به یک درام عاشقانه تبدیل شود. 

singer-songwriter-lady-gaga-leaves-after-super-bowl-liv-news-photo-1580773255

آیا لیدی گاگا و مایکل پولانسکی قصد ازدواج با یکدیگر را دارند؟ 

این زوج عاشق تمایل دارند تا تنها یک رابطه عاشقانه را در کنار یکدیگر تجربه کنند و در کنار هم احساس قدرت کنند اما در حال حاضر عجله ای برای پیش بردن آن به مرحله بعدی و ازدواج رسمی ندارند و حتی هنوز در مورد برگزاری مراسم نامزدی نیز صحبت نکرده اند!یکی از دوستان نزدیک گاگا نیز در توییت خود در این راستا نوشت: " لیدی گاگا به شدت درگیر حرفه و برنامه های بلند مدت خود است و به نظر می رسد که آنها به این زودی ازدواج نمی کنند و تنها می خواهند لحظات خوشی را در کنار هم سپری کنند". 

Lady-Gaga-Is-Having-Fun-and-Not-Serious-In-New-Relationship-With-Michael-Polansky

airtime-coo-michael-polansky-speaks-during-varietys-venture-news-photo-1580773494

shutterstock-editorial-11717100q-1611153600static.foxnews

منبع: harpersbazzar

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها