|

(عکس) عمارت 1000 میلیاردی دیوید و ویکتوریا بکهام!

عمارت چند میلیون دلاری دیوید و ویکتوریا بکهام از عمارت هری و مگان مارکل نیز گران قیمت تر است!

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می رسد که دوران پندمیک از آغاز شیوع بیماری کوید 19چندان برای دیوید و ویکتوریا بکهام سخت نگذشته چرا که این زوج موفق و ثروتمند این دوران را در ابتدا در پنت هاوس خود در منطقه کوتسولد در جنوب غربی انگلیس سپری کردند و سپس تصمیم گرفتند تا به عمارت مجلل خود در هالد پارک در لندن نقل مکان کنند. 

این عمارت، در حقیقت 31 میلیون دلار و تقریبا سه برابر خانه شاهزاده هری و مگان مارکل در کالیفرنیا ارزش دارد و حتی بسیار لوکس تر و مجلل تر از آن به نظر می رسد!

این زوج همچنین در مصاحبه ای در این باره اظهار کردند که طبق برآوردشان در سال 2016 برای نوسازی خانه، تغییر دکور سالن ورزشی و حتی تغییر دکور خانه جداگانه بروکلین بکهام و نامزدش نیکولا پلتز، چیزی در حدود 8 میلیون پوند هزینه کرده اند. 

ویکتوریا نیز چند روز پیش عکسی را از دیوید بکهام که در حال آشپزی در آشپزخانه شیک و مجهزشان بود را در صفحات مجازی منتشر کرد که نشانگر یک صفحه تلویزیون نصب شده بر روی دیوار، صفحات ضد زنگ در پشت گاز و کف های چوبی و فضای دنج آشپزخانه بود و دیوید بکهام نیز در این باره در صفحه اینستاگرام خود نوشت که "از آشپزی در آن آشپزخانه لذت می برد". 

david-beckham-house-kitchen-z-z-z

به علاوه از آنجایی که این عمارت در لیست مجلل ترین عمارت های انگلیس ثبت شده، این زوج مجبور بودند تا پنجاه برنامه بزرگ و مختلف دولتی را در آن برگذار کنند تا بتوانند برای تغییر دکوراسیون آن مجوز بگیرند و پس از آن نیز به علت انجام طراحی های منحصر به فرد در آن عمارت، نام آنرا "ملکه آرامش" گذاشتند چرا که در تمام قسمت های آن خانه می توانستند از داشتن مناظر و چیدمان زیبایشان لذت ببرند و لحظات دلنشین و آرامی را در آنجا سپری کنند.

این عمارت مجلل به علاوه، در خیابان های پوشیده از درخت واقع شده و دارای یک درب کلاسیک آهنی است و قسمت ورودی باغ آن نیز با یک سایبان، صفحات شیشه ای  و یک فانوس زیبا تزئین شده و پرچین های سر سبز در دو طرف قسمت وروردی نیز، آن فضا را به یک افسانه مدرن و رویایی تبدیل کرده است.

قسمت ورودی این خانه با موزاییک های سفید و سیاه و درب دوتایی شیک و مشکی آن نیز مکان بی نظیری برای گرفتن سلفی های صبحگاهی این خانواده و به ویژه ویکتوریا بکهام به شمار می آید!

victoria%2520beckham

ac08f2b377

nintchdbpict00000357815826609322-8169923-image-a-111_1585614612426

SKY8

YXNoPTc4YjI0MGNhN2U4NzQwNTVmZWExZDI5NjNjYWEzMzEx.thumb

bb3ee365c412413ab911d9e33ba3ca0b_lg

David-and-Victoria-Beckham-luxury-apartment-in-Miami-Florida-living-room-

victoria_beckham_casa_londra_lusso

1rXLm1S

6

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها