|

جایزه دختر بیانسه

جایزه 800 میلیون دلاری برای دختر بیانسه!

دختر بیانسه و جیزی در سن 9 سالگی اولین جایزه گران قیمت خود را دریافت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در مراسم Grammy Awards چند روز گذشته، دختر بیانسه و جیزی؛ بلو آیوی نیز توانست برای نخستین بار همانند پدر و مادر محبوبش، طعم موفقیت را حس کند و نام خود را به عنوان یکی از جوان ترین افرادی که موفق به دریافت جایزه گرمی شده، در تاریخ موسیقی آمریکا ثبت کند. 

طبق گزارشات نوشته شده در مجله GQ، ارزش جایزه دریافتی این دختر 9 ساله، چیزی در حدود 788 میلیون و 950 هزار دلار است و در واقع این جایزه را برای بازی در موزیک ویدیوی مادرش با نام "Brown Skin Girl" دریافت کرد. 

بلوآیوی از دو سالگی درتمام مراسم های عمومی و فرش قرمز به همراه مادرش بوده و این جایزه نیز باعث شد تا نام او در کنار بزرگترین ستارگان مراسم گرمی سال 2021 برده شود. 

این دختر کوچک همچنین در اوایل سال جاری به مجموعه جدید ترین مدل های فشن شوی IvyPark که توسط بیانسه طراحی شده بود، پیوست.

مارد بیانسه؛ تینا نولز لاوسون نیز که از شرکت نوه خود در این شوی مدلینگ به وجد آمده بود، سر و صدای زیادی را در صفحات اجتماعی به راه انداخت و همین امر نیز به معروف شدن و محبوبیت بلو آیوی کمک زیادی کرد و همچنین او در صفحه اینستاگرام خود به تعریف از این دختر محبوب نوشت" بلو آیوی کوچک من در این مراسم مدلینگ همانند یک ساره کوچک و درخشان به نظر می رسید".

بیانسه نیز در این باره گفت: "بلو از نظر هوش و آگاهی به یک دختر جوان شبیه است و اینکه در این سن کم توانسته توجه همه را به خود جلب کند، باعث افتخارم است اما وظیفه من این است تا جایی که می توانم مراقب دنیای امن و کودکانه دخترم باشم. در حقیقت من اجازه دادم تا او شاهد تمام واکنش های مردم به این موزیک ویدیو باشد چرا که آگاهی از این موضوع به قوی تر شدن او در جوانی اش کمک بیشتری می کند". 

2_60th-Annual-GRAMMY-Awards-Roaming-Show

rs_600x600-170212173453-600-jay-z-blue-ivy-2017-grammy-awards

2_Celebrities-At-The-67th-NBA-All-Star-Game-Team-LeBron-Vs-Team-Stephenimage0_MAIN-Blue-IVYمنبع: Miror

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی