|

دیدار گلزار با کارلوس؛ از لامبورگینی تا پست اینستاگرامی!

تصاویری از دیدار محمدرضا گلزار و روبرتو کارلوس را مشاهده می کنید، از لامبورگینی سواری تا پست اینستاگرامی!

لینک کوتاه کپی شد

روبرتو کارلوس، اسطوره و بازیکن سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید که در حال حاضر به عنوان سفیر بین المللی باشگاه رئال مادرید هم فعالیت می‌کند، به تازگی به محمدرضا گلزار، هنرپیشه مطرح ایرانی دیداری داشته است. به نظر می‌رسد که گلزار و روبرتو کارلوس دوستانی صمیمی با یکدیگر هستند چرا که آن‌ها با هم سوار یک ماشین لامبورگینی شدند و روبرتو کارلوس یک پست اینستاگرامی هم در کنار محمدرضا گلزار منتشر کرد که گلزار برای او کامنت گذاشت.

در تصاویری که از دیدار محمد رضا گلزار و روبرتو کارلوس منتشر شده است، مشخص است که گلزار با یک خودروی لامبورگینی و در حالی که پشت فرمان نشسته، روبرتو کارلوس را به جایی که محل دیدارشان است می‌برد و پس از آن هر دوی آن‌ها از ماشین پیاده می‌شوند.

روبرتو کارلوس یک عکس سلفی را با محمدرضا گلزار که هنرپیشه و مجری مطرح این روز های کشور است، می‌اندازد و آن را در صفحه شخصی اینستاگرامش پست می‌کند و می‌نویسد:" از دیدنت خوشحالم دوست من" و رضا گلزار را هم منشن می‌کند.

279835_900

محمدرضا گلزار هم در بخش کامنت های این پست در اینستاگرام برای روبرتو کارلوس می‌نویسد:" دوستت دارم رفیق" تا بدین ترتیب مشخص شود که این دو با هم دوستی صمیمانه‌ای دارند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها