|

حواشی سلبریتی ها

تغییر چهره بیلی ایلیش نظر همه را به خود جلب کرده!

تغییر چهره و رنگ موی بیلی آیلیش طرفداران او را متحیر کرد و بار دیگر همه توجه ها را به خود جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

خواننده موسیقی پاپ؛ بیلی آیلیش هنگامی که از مدل موهای جدید و بلوند خود رونمایی کرد،  نظر همه طرفدارانش را به خود جلب کرد و در صفحات اینستاگرامش علت انجام این کار را توضیح داد.

خواننده نوزده ساله آهنگ معروف " No Time To Die"، با رونمایی از چهره جدید خود و تغییر رنگ موهای سبز و مشکی رنگ خود به موهای بلوند و طلایی رنگ، همه طرفدرانش را متحیر کرد. 

یکی از طرفداران آیلیش نیز در صفحه اینستاگرام از او پرسید که آیا در انجام این موهای او دچار آسیب نشده اند؟ و او نیز در پاسخ گفت که در کمال تعجب هیچ آسیبی به موهای او وارد نشده و اظهار کرد که از این تغییر بسیار راضی است. 

شخص دیگری نیز در این باره در صفحه اینستاگرام آیلیش نوشت که این موهای بلوند سن او را بیشتر کرده است. 

آیلیش نیز در پاسخ گفت: "انجام این کار شش هفته طول کشید و همانطور که خیلی از مردم حدس زده بودند، من در روز اهدا جوایز گرمی یک کلاه گیس با رنگ موهای قبلی ام به رنگ مشکی و سبز را بر سرم گذاشته بودم زیرا در آن موقع فرایند تغییر رنگ موهایم هنوز به طور کامل تمام نشده بود".

پست تصویر تغییر رنگ موهای بیلی آیلیش پس از انتشار در صفحات مجازی حدود 22 میلیون لایک را به خود اختصاص داد و به یکی از محبوب ترین پست های اخیر در اینستاگرام تبدیل شد. 

بیلی که در طی دو سال اخیر به موفقیت های زیادی دست یافته و اجرای او در مراسم گرمی نیز با استقبال زیادی مواجه شد، در مورد این تغییر چهره ناگهانی گفت که به این تغییر نیاز داشته و از انجام آن بسیار خوشحال است. 

او همچنین جایزه خود در مراسم گرمی را با برادر بزرگ ترش فینئاس تقسیم کرد و در سال گذشته خواهران و برادران او برنده هفت جایزه گرمی شدند و بیلی نیز برنده بهترین هنرمند در سال 2020 شد. 

0_The-63rd-Annual-Grammy-Awards

1_Billie

2_Billie

0_Billie-Eilish

منبع: Miror

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی