|

زنی با بلند تررین ناخن های جهان

زنی که دارای بلندترین ناخن ها در جهان است!

یک زن جوان رکورد جهانی در گینس را با داشتن بلند ترین ناخن های جهان، ثبت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

یک زن جوان به نام آیانا ویلیامز که دارای بلند ترین ناخن ها جهان است، پس از 28 سال تصمیم گرفت از یک دکتر پوست در تگزاس کمک بگیرد. این متخصص نیز پس از اندازه گیری این ناخن های بلند وعجیب، به این نتجه رسید که برای کوتاه کردن آنها باید از یک ابزار به خصوص برقی استفاده کند. 

ناخن هایی به اندازه 733.55 سانتی متر

هر یک از ناخن های بلند این زن که نام او در رکورد جهانی گینس نیز به ثبت رسیده، به اندازه 733.55 سانتی متر است و در واقع او از سال 2017 با مشاهده رشد بیش از اندازه ناخن های خود، تصمیم گرفت تا آنها را کوتاه نکرده و ببیند که تا چه اندازه ای رشد خواهند کرد!

دل کندن از ناخن ها بعد از  28 سال

او همچنین در مصاحبه ای در این باره گفت: " دل کندن از این ناخن های منحصر به فرد آن هم بعد از 28 سال برای به من به شدت مشکل بود. واقعیت این است که در این سال ها به نوعی از نظر احساسی به این ناخن ها وابسته شده و باید بگویم که این یکی از سخت ترنی تصمیات زندگی من بوده اما این ناخن ها افراد زیادی را تا کنون ترسانده و همچنین روند انجام بسیاری از کار های روزانه همانند شستن ظرف ها، جمع کردن ملحفه ها از روی تخت، پوشیدن لباس و بسیاری از فعالیت های دیگر را برایم کند می کند و همین دلایل باعث شدند تا به کوتاه کردن آنها روی بیاورم. 

این ناخن ها افراد بزرگتر را بیشتر از بچه ها ترسانده است 

این زن جوان در واقع از کودکی عاشق کار با ناخن بوده و همیشه از اینکه توانسته رنگ ها و نقش های متفاوت و گوناگونی را بر ناخن هایش طراحی کند، لذت برده است. همچنین از آنجایی که آیانا همیشه علاقه وافری به انجام کار ناخن داشته، اکنون نیز در یک آرایشگاه کار های مرتبط با طراحی ناخن را انجام می دهد و در این باره نیز گفت: " نکته جالب در مورد ناخن های من این است که این ناخن ها افراد بزرگتر را بیشتر از بچه ها ترسانده است!

آیا این ها ناخن های واقعی هستند؟

در حقیقت بچه هایی که با مادرانشان به آرایشگاه می آیند یا از من می خواهند تا ناخن ایشان را طراحی کنم، عاشق ناخن های من هستند و همیشه با تعجب می پرسند که آیا این ها ناخن های واقعی هستند؟! و من با خنده با آنها جواب می دهم که این ها ناخن های واقعی من هستند و حتی سنشان از شما نیز بزرگتر است!"  آیانا در حال حاضر یکی از زنان رکورد دار جهان با چنین ناخن های بلندی است و همچنین  در نزد دکتر خود نیز اعتراف کرد که پس از این کوتاهی، ممکن است مجددا بخواهد به رشد دادن ناخن های خود ادامه دهد. 

10_Ayanna-Williams

image

منبع: Daily Star

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها