|

(عکس) تولد پر حاشیه نرگس محمدی با بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی

عکس جنجالی از جشن تولد نرگس محمدی با حضور بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی بدون رعایت پروتکل بهداشتی.

لینک کوتاه کپی شد

انتشار تصویری از جشن تولد نرگس محمدی بازیگر زن مشهور ایرانی (نقش ستایش) با حضور بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی باعث انتقاد گسترده کاربران فضای مجازی شد.

خیلی از کاربران بر این عقیده بودند که این بازیگران واکسن فایزر ضد کرونا زدند و به همین دلیل است که در اوج همه گیری کرونا و موج چهارم بدون ترس جشن تولد گرفته اند.

قابل ذکر است که همین تیم دوستی عید نوروز را بدون توجه به هشدارهای وزارت بهداشت مبنی بر سفر نرفتن در کیش مشغول خوش گذرانی بودند.

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد 9 فروردین 1364 در تهران و فارغ التحصیل رشته پرستاری می باشد. نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

11463505_700+(1)

نرگس محمدی و دیده شدن در ستایش

نرگس محمدی در این سریال نقش میانسالی ستایش را بازی می کند. او درباره سختی های این نقش می گوید:خب اگر قرار بود که در سریال دیگری نقشی با این سن و سال را بازی کنم هرگز نمی پذیرفتم اما ستایش نقش مورد علاقه من است و خودم آن را بازی کردم و با آن آشنا هستم اما قطعا بازی کردن در چنین نقشی سخت است.

محمدی پس از بازی در سریال ستایش در سریال های معمای شاه و زعفرانی به ایفای نقش پرداخت.


 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها