|

دنیای سلبریتی ها

علت تتوی سلبریتی ها از لیدی گاگا تا جاستین بیبر

بعضی از سلبریتی ها علاقه خاصی به انجام تتو های مختلف دارند و در پشت هر یک از آن تتو ها نیز داستانی وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

تتو و خالکوبی بر روی بدن، طرفداران بسیاری به ویژه در میان افراد جوان و همینطور در میانبسیاری از سلبریتی ها دارد. بسیاری از آنان این کار را برای جذابیت و زیبایی بیشتر و بسیاری از آنان نیز به دلایل شخصی دیگر به انجام این کار دردناک و در عین حال جذاب، روی می آورند. در اینجا با علت خالکوبی ها و معنای خاص آنها برای بعضی از سلبریتی ها آشنا می شویم. 

5ab87a5b67ba598b014c343fbd

1. لیدی گاگا 

این سلبریتی که علاقه زیادی انجام کار های جدید و منحصر به فرد بر ظاهر خود دارد، برای ادای احترام و نشان دادن علاقه خود به یک نمایش موزیکال به نام ' A Star Is Born" که خود نیز از جمله بازیگران آن به شمار می آمد، خالکوبی پنج خط حامل در نت موسیقی را به همراه چند نت سیاه بر روی دست خود خالکوبی کرد که در ابتدا به اشتباه چهار خط بر روی دست او کشیده شد اما او بلافاصله آن خالکوبی که علاقه زیادی به آن دارد را اصلاح کرد. 

e545f459d7806208d33eabec55

2. اسکارت جوهانسون

این ستاره نیز یک خالکوبی عجیب که در نگاه اول به یک دستبند شبیه است را بر روی مچ دست خود انجام داد که به شکل یک زنجیر با یک پلاک کوچک به شکل حرف T است و روی آن نیز حروف اول I و NY با یک قلب وجود دارد که به معنای " من نیویورک را دوست دارم" است. 

b295655394a4974dd2a377108f

3. کیتی پری 

خالکوبی XLIX یکی از خالکوبی های این ستاره موسیقی پاپ است که به نشانگر عدد 49 با اعداد رومی است که در نمایشی با همین نام 49 آهنگ معروف خود را اجرا کرد و با انجام آن قصد داشت تا درخشش خود در آن نمایش را به همه جهانیان نشان دهد و همچنین یکی دیگر از خالکوبی های معروف او که در صفحات مجازی سر و صدای زیادی را به راه انداخت، خالکوبی یک چشم با یک قطره اشک است که همچنین به شکل سیاره زحل نیز شباهت بسیاری دارد. او نیز در مصاحبه ای در مورد این خالکوبی گفت که این تتو نشانگر سفر های زیاد و هیجان انگیز او به مکان های مختلف است و آن قطره اشک نیز بیانگر سختی ها و درس های مختلفی است که در طی این سفر ها آموخته است. اما این دو خالکوبی تنها تتو های کیتی پری محسوب نمی شوند، چرا که او تتو های دیگیری همانند خالکوبی منشور در مچ پای چپ، خالکوبی شکوفه های گیلاس بر مچ پای راست، خالکوبی گل لوتوس بر مچ دست خود و خالکوبی های دیگری را نیز انجام داده که هر یک از آنها از معنای خاص خود برخوردار اند. 

justin-bieber01-1

4. جاستین بیبر

این ستاره جنجالی و پر حاشیه نیز علاقه زیادی به خالکوبی تمام نقاط بدن خود دارد و در حال حاضر نیز چندین تتو را بر روی پوست خود انجام داده است. یکی از خالکوبی های معروف او نیز، خالکوبی گل رز بر گردن او است که توسط یک هنرمند مشهور طراحی شد و نشانگر علاقه زیاد این جوان با احساس به گل رز است. 

منبع: Bright Side

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها