|

اخبار داغ بازیگران

پوشش و آرایش زنانه علیرضا خمسه در آمریکا

بازیگر پیشکسوت طنز با ظاهری زنانه بر روی صحنه یک نمایش در آمریکا ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا خمسه با منتفی شدن تولید سریال «پایتخت» برای اجرای یک نمایش کمدی تحت عنوان «بگومگو» به آمریکا رفت تا با احسان کرمی همبازی شود. او زاده (۹ بهمن ۱۳۳۱) است و در عرصه های بازیگری، فیلم‌نامه‌نویسی، کارگردانی و مجری تلویزیون نیز فعالتی دارد. خمسه در سال ۱۳۶۲ زمانی که ۳۱ سال سن داشت ازدواج کرد. او از همسر سابقش یک فرزند پسر به نام احمدرضا داشته که در حال حاضر در خارج از کشور با مادرش زندگی می‌کند.

ازدواج دوم علیرضا خمسه

علیرضا خمسه، بعد از جدایی از همسر سابقش مجدداً در سال ۱۳۷۲ و زمانی که ۴۱ سال سن داشت ازدواج کرد این بار با خانم مروارید پورشفیقی زندگی زناشویی خود را از سر گرفت و حاصل این ازدواج دو فرزند دختر به نام درسا و گلسا است. او درباره اینکه چرا همسر اولش را طلاق داده و جدا شده می گوید که در سن پایین ازدواج کرده و در این سن بسیار احساساتی برخورد کرده و به همین دلیل نتوانسته مشکلاتش را با همسرش حل کند و در مورد ازدواج دومش نیز بیان کرد که در این رابطه سعی داشته تا با توجه به عقل و عشقی که داشته همسرش را انتخاب کند و خوشبختانه ۲۲ سال است که زندگی بسیار خوبی در کنار یکدیگر دارند.

ناگفته نماند گریمی که روی چهره علیرضا خمسه اجرا شده نیز کار جلال‌الدین معیریان است که در اینجا تصاویری از آن را مشاهده می‌کنید. 

علیرضا+خمسه (1)

علیرضا+خمسه

منبع: مثلث آنلاین 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها