|

عکس دیده نشده از شهره سلطانی در اتاق پرو

شهره سلطانی عکسی از صورت خسته و جدی اش در پشت صحنه فیلمبرداری جدیدش منتشر کرد

لینک کوتاه کپی شد

عکس دیده نشده از شهره سلطانی در اتاق پرو 

شهره سلطانی بازیگر قدیمی و توانمند کشورمان با انتشار عکسی از صورت خسته و جدی اش در پشت صحنه فیلمبرداری جدیدش نوشت: به وقت کار

hh

بیو گرافی شهره سلطانی

شهره سلطانی متولد سال 1348 در بجنورد بازیگر سینما و تلویزیون است. وی لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.بازی در تئاتر را از سال 1366 و همچنین کار در سینما را از سال 1372 با فیلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آغاز کرد. هم اکنون شهره سلطانی سرپرستی گروه موسیقی بانوان تیک را عهده دار است.

ازدواج شهره سلطانی

وی 4 سال است که ازدواج کرده است . همسر وی از سابقه کارگردانی تئاتر داشته است و وی از همین طریق با او ازدواج کرده است.وی گفته است همسرش دوست خوبی برای او می باشد و همیشه او را حمایت کرده است.

shohre-soltani

شهره سلطانی در برنامه آبان

شهره سلطانی میگوید من نسبت به موسیقی، آدم پرت و پلایی نبوده ام که بخواهم از سر هوس کنسرت برگزار کنم. سلطانی بازیگر سینما و تلوزیون و خواننده گروه موسیقی دات – اظهار کرده است:

 رشته تحصیلی من در هنرستان و دانشگاه، موسیقی بوده است. من همیشه سازم را زده و آوازم را خوانده ام و جزو افرادی نیستم که بخواهم نمایش یا شو بدهم.سرپرست گروه موسیقی «دات» ادامه داده است:من سنتور را به عنوان ساز اصلی و پیانو را به عنوان ساز مادر می نواختم و آواز سنتی را نزد هنگامه اخوان آموختم.

شهره سلطانی که چندی پیش کنسرت خود را در تالار وحدت اجرا کرد، در گفت وگو با آزاده نامداری در برنامه آبان، به معضلاتی که یک خواننده زن برای برگزاری کنسرت با آن ها دسته و پنجه نرم می کند، اشاره کرد.

بخش زیادی از این گفت وگو به فعالیت موسیقایی سلطانی دارد. گزیده ای از صحبت های او از این قرار است:"من باید با موسیقی حرفم را بزنم، همایون شجریان یکی از بهترین هاست که خود را از زیر لوای نام پدر بیرون کشید، موسیقی جزیی از زندگی من است، تنها طبقه مرفه می توانند به کنسرت من بیایدند، منبع عنوان یک هنرمند باید فعال باشم وگرنه دیگر هنرمند نیستم و..."

برنامه "آبان" برنامه ای درباره زنان است که به گفت وگو با شخصیت های زن معاصر در عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری، ورزشی و علمی و... می پردازد. این برنامه به کارگردانی مهرداد شاملو و بهروز داوودی روزهای شنبه روی سایت آپارات قرار می گیرد.

"آنتن استودیو" تهیه کننده، مهدیا عابدی سردبیر و کتایون کیخسروی نویسنده، مشاور رسانه ای برنامه "آبان" هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها