|

حواشی سلبریتی ها

آیا ادل قصد دارد دوباره مادر شود؟

رابطه جدید و عاشقانه ادل با یک خواننده رپ، جنجال بسیاری را در صفحات مجازی به وجود آورده است.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می رسد که ادل؛ خواننده محبوب آمریکا، در سال گذشته هنگامی که با یکی از دوستان دوران کودکی خود به یک سفر تفریحی رفته بود، رابطه عاشقانه ای را به صورت مخفیانه با او آغاز کرده و در حال حاضر نیز این زوج رابطه خود را به صورت علنی اعلام کرده اند و همچنین بیان کردند که قصد دارند تا به زودی صاحب یک فرزند شوند!

این خواننده 32 ساله همچنین صاحب یک فرزند هشت ساله به نام آنجلو از همسر سابق خود؛ سایمون کونکی است و اعلام این خبر هیجان انگیز پس از دو سال جدایی، سر و صدای زیادی را در صفحات مجازی به راه انداخته است. 

یکی از مجلات نیز در این باره نوشت: " ادل پس از جدایی از زندگی مشترک هفت ساله خود صدمات بسیاری را متحمل شده اما این زن قوی دوباره تصمیم گرفته تا زندگی تازه ای را شروع کند و خوشبختی و احساس خوب خود را نیز از هیچ کس پنهان نمی کند". 

این رابطه عاشقانه در حقیقت از زمان آغاز دوران پندمیک و محدودیت ها آغاز شد و در واقع به صورت غیر منتظره و بدون آنکه برنامه خاصی برای شروع آن داشته باشند، شکل گرفت. همچنین، همه چیز سریع تر از حد انتظار آنها پیش رفت و هر دوی آنان نیز از این رابطه بسیار راضی و خوشحال هستند. 

به علاوه، این مرد که به تازگی رابطه عاشقانه ای را با ادل آغاز کرده، یک رپر 37 ساله به نام اسپکتا است و در واقع آغاز شایعات مبنی بر رابطه این زوج، از جایی شروع شد که اسپکتا در یکی از پست های او در اینستاگرام خود در ماه گذشته به فعالیت بسیار کم ادل اشاره کرد و پس از گذاشته شدن پستی توسط او در قسمت نظرات نوشت:" بلاخره پسورد اکانت اینستاگرامت را پیدا کردی؟" و ادل نیز با ارسال یک ایموجی قلب به او پاسخ داد!

Skepta-and-adele

منبع: Miror

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها