|

پریناز ایزدیار زیبایی اش را به رخ کشید + عکس

پریناز ایزدیار با صورتی جذاب اما بی آرایش باز هم باعث شگفتی همه شد.

لینک کوتاه کپی شد

پریناز ایزدیار بازیگر با استعداد سینما و تلویزیون که چندی پیش عکس هایی با لباس های اسپرت و جذاب در حال دوچرخه سواری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد این بار با انتشار عکس بی آرایش خود باعث جذب کاربران فضای مجازی به سادگی و زیباییش شد. 

وی در فیلم های ابد و یک روز و متری شیش و نیم با بازی فوق العاده اش بسیار درخشید. پریناز ایزدیار سلبریتی جذاب و بدون حاشیه ایرانی با انتشار استوری زیبایی از چهره معصومانه و بدون آرایش خود؛ سادگی و بی آلایشی خود را لو داد. او یکی از حامیان واقعی حیوانات است و سادگی و عشق در نوشته ها و عکس های او به چشم می خورد.

kmko

بیوگرافی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار بازیگر جذاب کشورمان متولد ۸ شهریور سال ۱۳۶۴ در شهر بابل به دنیا آمد. وی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. خانوادهٔ ایزدیار موافق تحصیل او در رشتهٔ بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشتهٔ تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به رشتهٔ هنر تغییر رشته داد. پدرش یکی از مخالف‌های سر سخت رشتهٔ وی بود و مایل بود که او رشتهٔ حقوق بخواند ولی برعکس مادرش خیلی مایل بود که او رشتهٔ بازیگری را ادامه دهد. 

وی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه» (۱۳۸۸) به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم به عرصه‌ تلویزیون گذاشت. ایزدیار در تله فیلم های زیادی بازی کرد و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد موتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی کار کرد. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد. 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی