|

کنایه مجید خراطها به نمکی وزیر بهداشت

واکنش مجید خراطها خواننده مشهور پاپ ایرانی بعد از اعلام آمادگی دکتر نمکی برای کمک به هند برای مقابله با کرونا

لینک کوتاه کپی شد

 واکنش مجید خراطها خواننده مشهور پاپ ایرانی بعد از اعلام آمادگی دکتر نمکی برای کمک به هند برای مقابله با کرونا خطاب به دکتر نمکی نوشت: مسئولین هند چرا دارن تو قبول پیشنهاد ایران تعلل می کنند؟ نمی بینن ما تنها کشوری هستیم که کرونا رو شکست دادیم . نه از کارو زندگی افتادیم نه روی اقتصادمون اثر داشت نه واکسن نیاز شد نه تردد محدود کردیم نه قرنطینه قرون وسطایی اعمال کردیم !!! آب از آب تکون نخورد!از همه مهم تر کارهای کشور خودمون انجام شد و مسئولین بیکار نمیمونن و رفتن دنبال کار چین و هند و روسیه!

 

بیوگرافی مجید خراطها:

تولد : ۷ مهر ۱۳۶۴ ایرانی

سبک(ها) : موسیقی پاپ

ساز (ها): انواع سازهای زهی، بادی، کوبه ای، کلید دار و الکترونیکی

سال های فعالیت: ۱۳۷۵ تا کنون

مجید خراطها زاده سال ۱۳۶۴ خواننده ایرانی، ترانه سرا، نوازنده و آهنگ ساز موزیک پاپ است. وی فعلا مجرد می باشد و ازدواج نکرده است.

چهار برادر و یک خواهر دارد. برادرش وحید که از او بزرگ تر است سال های متعددی است که در حوزه موزیک فعالیت دارد و خوانندگی می کند. نخستین کنسرت رسمی وی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بود.

نخستین البوم حرفه ای او در سال ۸۴ به نام تنهاترین تنها انتشار گردید و بعد از آن آلبوم زخم زبون در زمستان ۸۵ منتشر شد. بعد از ساخت تک موزیک ها و موزیک و تنظیم آلبوم برای سایر هنرمندان، آلبوم سوم خود را با نام وداع به بازار عرضه داشت و آلبوم آواره در زمستان ۸۷ عرضه نمود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها