|

شقایق دهقان و عشق هاش

شقایق دهقان جزء بازیگران سریال های طنز است که علاوه بر بازیگری دستی در نویسندگی هم دارد وی همسر سابق محراب قاسمخانی است و پسری به اسم…

لینک کوتاه کپی شد

شقایق دهقان جزء بازیگران سریال های طنز است که در دوره ای پای ثابت سریال های مهران مدیری بود این بازیگر توانمند کشورمان همسر سابق محراب قاسمخانی است این زوج پسری به نام نویان دارند.

شقایق دهقان در پست اینستاگرامش تصویری از پسرش و پسران خواهر و برادرش منتشر کرد و نوشت: خدا یه نوه دختر هم به این خانواده نداده جای کشتی گرفتن دلبری کنه

بیوگرافی شقایق دهقان

پدر و مادر شقایق دهقان برای تحصیل پدرش در زمینه مهندسی مکانیک راهی آلمان شدند و در حالی که قصد بازگشت به ایران را نداشتند دخترشان شقایق در آلمان به دنیا آمد و بعد از اتمام تحصیلات پدر آنها به ایران بازگشتند. این بازیگر کشورمان دو خواهر و یک برادر دارد و رابطه عاشقانه ای میان خانواده آنها برقرار است و شقایق دومین فرزند خانواده است.

بنفشه خواهر کوچکتر شقایق دهقان است که اهل ورزش است و بسکتبال را به صورت حرفه ای پیگیری میکند اما شقایق برخلاف خواهرش اصلا اهل ورزش نیست. شقایق دهقان علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی هم تبحر دارد و از خصوصیات اخلاقی او این است که ارتفاع ترس دارد.

منبع: نمناک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها