|

عکس مهناز افشار و حیوان خانگی اش در اینستاگرام!

مهناز افشار عکسی ار خود و حیوان خانگی زیبا اش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار بازیگر مطرح تلویزیون و سینما کشورمان بود. مهناز افشار در صفحه رسمی اینستاگرامش عکس از خود و حیوان خانگی اش منتشر کرد و در کپشنی نوشت:

عزیزانم هروقت فرصتی پیدا میکنم و دایرکت‌هام رو باز میکنم و پیغام‌های شمارو میخونم و یا هروقت شماهارو بیرون از این فضا میبینم از این اندازه عشق و احترام شما لبریز ازندگی میشم. بدونید این عشق و احترام دو طرفه است.

I would like to say to all my fans, thanks for the support, and to all my doubters, thank you very much because you guys have also pushed me and made me stronger than before 

در ادامه شما می توانید عکس مهناز افشار و حیوان خانگی اش را در زیر متن مشاهده نمایید:

mahnaz_afshar_1619798190

زندگی خصوصی مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال  1356 در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

mahnaz_afshar_1601113502

بازیگری مهناز افشار از تلویزیون و با مجموعه تلویزیونی (عشق گمشده) در سال ۱۳۷۶ آغاز شد.

mahnaz_afshar_1604484394

شباهت بیش از حد مهناز افشار به فائقه آتشین (گوگوش) باعث شد تا قبل و بعد از اکران فیلم « شور عشق » به خواست خود سوژه اول مطبوعات باشد. بعد از مدتی جنجال مطبوعاتی و پس از توقیف فیلم « خاکستری » مدتی از او خبری نبود. تا اینکه پس از یکسال با بازی در فیلم « نگین » به سینما بازگشت.

mahnaz_afshar_1615378519

مهناز افشار در میان ورزشها به اسکی و شنا علاقه دارد و به آنها می پردازد و البته والیبال هم جزء ورزشهای مورد علاقه ی اوست. در بیشتر نقشهایی که بازی کرده به ارائه کاراکتر یک دختر شوخ و اجتماعی و برون گرا می پردازد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها