|

عکس جدید و بسیار زیبا از السا فیروز آذر در اینستاگرام!

عکس بازیگر مطرح ایرانی السا فیروز آذر در اینستاگرام

لینک کوتاه کپی شد

السا فیروز آذر متولد 25 شهریور 1362 در تهران و فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد است. السا فیروز آذر در صفحه اینستاگرامش عکسی از خود منتشر کرد که در این عکس السا فیروز آذر بسیار بسیار زیبا شده است. در ادامه شما می توانید عکس السا فیروز آذر را در زیر متن مشاهده نمایید:

elsafirouzazar_1619940117

السا فیروزآذر متولد 25 شهریور 1362 در تهران و فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد است. وی بازی را از کودکی آغاز کرد و با فیلم زن زیادی ساخته تهمینه میلانی بازیگری را جدی تر دنبال کرد.

elsafirouzazar_1611302065
خلاصه داستان :
سیما معلم است و همراه با فعالیت های جانبی دیگر با همکاری زنان محلی چرخ زندگی را به تنهایی می چرخاند. شوهرش احمد کار درست و حسابی ندارد و در عوض مدام در حال ولخرجی و عیاشی است. روزی احمد به سیما می گوید که یکی از دوستانش فوت کرده و او باید همسرش را به روستای زادگاهش ببرد.

elsafirouzazar_1605174190

السا فیروزآذر خواهر الناز فیروزآذر و خواهرزاده تهمینه میلانی کارگردان سینما است. السا و الناز فیروز آذر دو هنرپیشه نسبتا جدید سینمای ایران هستند …! البته السا بیشتر کار کرده است.

elsafirouzazar_1597557609السا فیروزآذر تنها 7 سال داشت که اولین بازی خود را در فیلم افسانه آه 1369 آغاز کرد.

elsafirouzazar_1593586931

خلاصه داستان :

سارا ( السا فیروز آذر ) معمار جوان و مهربانی است که به شدت به کارش علاقه دارد و در رسیدن به اهداف خودش نیز جدی و مصمم است.

بابک ( بهرام رادان ) مدیر یک شرکت معتبر معماری است. بابک بصورت اتفاقی در خیابان با سارا آشنا می شود و موفق می شود شماره ایی به او بدهد! حالا سا را که متوجه شده بابک مدیر یک شرکت معماری است، تصمیم می گیرد برای مصاحبه برای کا ر به شرکت بابک برود. بابک بعد از مصاحبه ایی غیرمعمول، قبول می کند که سارا را در شرکت استخدام کند اما ورود سارا به شرکت باعث م ی شود تا کشمکش هایی بین او و بابک بوجود بیاید و...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها