|

هانیه غلامی و مادر جوانش لادن سلیمانی

هانیه غلامی بازیگر است وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی بالبینی از دانشگاه تهران مرکز است، او دختر لادن سلیمانی از بازیگران زن ایرانی است.

لینک کوتاه کپی شد

لادن سلیمانی بازیگر ایرانی است که دخترش نیز بازیگر است، دختر او هانیه غلامی نام دارد که چندی قبل هم ازدواج کرد. هرکسی این مادر و دختر را ببیند باور نمی کند که لادن سلیمانی دختری جوان داشته باشد.

بیوگرافی لادن سلیمانی

لادن سلیمانی متولد 20 آبان 1357 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است وی دارای مدرک فوق دیپلم مترجمی زبان انگلیسی و دوره فیلم سازی است. لادن سلیمانی در رشته کاراته دو بار توانسته به مقام قهرمانی در استان تهران برسد و 2 بار هم نایب قهرمان شده هانیه غلامی هم در رشته کاراته فعال است و رتبه سومی تهران را در کارنامه خود دارد.

لادن سلیمانی بازیگری را بصورت جدی با حضور در دوره های کامل این رشته نزد استاد حمید سمندریان فرا گرفت سپس در ورک شاپ فیلمسازی عباس کیارستمی شرکت کرد و اولین بار با مرحوم هومن قدرت نما فیلم کوتاه تصویر یک درخت را ساخت که در فستیوال تورنتو کانادا مورد تحسین و تقدیر قرار گرفت.

بیوگرافی هانیه غلامی دختر لادن سلیمانی

هانیه غلامی زادۀ 12 بهمن 1373 درتهران، بازیگر است فارغ التحصیل رشته روانشناسی بالبینی از دانشگاه تهران مرکز است، او دختر لادن سلیمانی از بازیگران زن ایرانی است، وی بتازگی متاهل شده است. هانیه غلامی از بازیگرانی است که بدون تجربه آکادمیک فعالیت هنری خودرا شروع کرد و در نخستین کار حرفه ای اش در فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه کار منوچهر هادی و در سریال زخم ساخته مسعود آب پرور نزد مخاطبان سینما و تلویزیون شناخته شد او تجربه نمایشنامه خوانی رو نیز دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها