|

مانتو چهل تیکه و لاکچری الهام حمیدی + عکس

الهام حمیدی بازیگر و سلبریتی معروف عکسی با مانتو بهاری جدیدش منتشر کرده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

 الهام حمیدی بازیگر و سلبریتی معروف عکسی از خودش با یک مانتوی بهاری و چل تیکه در فضای مجازی منتشر کرد معمولا پوشش الهام حمیدی و لباس هایی که انتخاب می کند مورد توجه کاربران مجازی قرار می گیرد.

الهام+حمیدی

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. او لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد. او دو برادر کوچکتر از خود نیز دارد.  پدر الهام حمیدی در جوانی تئاتر کار میکرده، عموی پدرش گوینده رادیو بوده و در واقع این استعداد در خانواده آنها وجود داشته است.از هفت سالگی در تمام تئاترهای مدرسه شرکت کرده که این مسئله گاه با اعتراض مادرش همراه بوده است.

شروع فعالیت هنری الهام حمیدی

نخستین تجربه بازیگری الهام حمیدی در مقابل دوربین بـه سریال آتش و شبنم بـه کارگردانی محمد ابراهیم سلطانی‌فر در ژانر دفاع مقدس برمی‌گردد کـه بین سال‌های 79 تا 82 ساخته شده اسـت. نقطه عطف اول بازیگری الهام حمیدی مربوط بـه بازی او در سریال پر مخاطب «مسافری از هند» ساخته قاسم جعفری می شود. 

الهام حمیدی و ماجرای ازدواج او

سیزدهمین روز از بهمن ماه 97 بود که الهام حمیدی صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبری از ازدواجش به روز کرد و چند ماه بعد در آخرین روز از فروردین ماه 98 مراسم ازدواج این بانوی هنرمند برگزار شد. 12 خرداد ماه سال 99 بود که الهام حمیدی با انتشار پستی خبر از تولد پسرش داد و برای اولین بار مادر شدن را تجربه کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها