|

(عکس) روز شاد بهاره رهنما و حاجی روی ریل راه آهن!

بهاره رهنما در سال ۱۳۵۲ در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسندهٔ مشهور سینما است…

لینک کوتاه کپی شد

بهاره رهنما بازیگری که این روزها بیشتر به جای اینکه در سینما و تلویزیون فعال باشد او را در فضای مجازی می بینیم تصویری از خود و همسرش در اینستاگرام منتشر کرد.

عکس+بازیگران

بهاره رهنما چگونه با امیرخسرو عباسی آشنا شد؟

شهریورماه 96 بود که خبری با عنوان ازدواج مجدد بهاره رهنما منتشر شد و خبرگزاری های رسمی این خبر را تایید کردند و این خبر بازتاب های زیادی داشت. بهاره رهنما برای اولین بار در یک گفتگو به همراه همسرش امیرخسرو عباسی از زندگی مشترکشان گفتند.

در ابتدای گفتگو امیرخسرو عباسی گفت:از زمانی که این ازدواج شکل گرفت و ما صبح که از خواب بیدار شدیم دیدیم کلی تماس داریم و ظاهرا ساعت 2 و 3 نیمه شب عکس هایمان پخش شد و بعد از آن خود ما تصمیم گرفتیم که خودمان دوتا عکس بگذاریم و به شایعات خاتمه بدهیم. بهاره رهنما ادامه داد :قرار نبود عکس های ما پخش نشود اما ما با این حجم گسترده پخش شدن عکس ها خودمان هم شوکه شدیم و واقعا باورمان نمیشد وقتی این عکس ها را دیدیم . من بیشتر حال خوبم را با مردم سهیم میشوم و واقعا آن پست هایی را که درباره سن زنها گذاشته بودم واقعا قبول داشتم .

بهاره رهنما

مجری برنامه درباره پولدار بودن امیر خسرو عباسی پرسید که بهاره رهنما گفت:در یکی از کامنت ها نوشته بودند حلقه 200 میلیونی بهاره رهنما اما واقعا این چیزها نبود و آن چیزهایی را که مردم نوشته بودن واقعا حقیقت نداشت. قطعا در انتخاب همسر یکی از ملاک های من موقعیت مالی همسرم بود اما چیزهای افسانه ای که میگویند صحت ندارد یا لااقل من ندیده ام ، مگر اینکه حاجی پنهان کرده باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها