|

محل برگزاری بازی پرسپولیس و النصر مشخص شد

روزنامه الریاضیة عربستان مدعی شد که النصر استادیوم آل مکتوم امارات را جهت میزبانی از پرسپولیس انتخاب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

با وجود برخی ادعاها مبنی بر برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در زمین یکدیگر، اما اتفاقات روزهای اخیر نشان می دهد قانونی که کنفدراسیون فوتبال آسیا از چند سال پیش تصویب کرده، امسال نیز اجرا می شود و دیدارهای تیم های دو کشور در زمین بی طرف برگزار می شود.

در ابتدا عنوان شد که مسائلی همچون VAR و استفاده از کمک داور ویدیویی ممکن است باعث شود تا میزبانی از تیم های ایرانی گرفته شود ولی حالا جدا از این مسئله و اینکه آیا مشکلات VAR در ایران حل خواهد شد یا خیر، دیدارهای میان نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف برگزار می شود.

روزنامه معروف الریاضیة عربستان، دقایقی پیش در خبری فوری مدعی شد که باشگاه النصر، ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی امارات را برای میزبانی از پرسپولیس انتخاب کرد. مسابقه ای که از هفته پنجم مرحله گروهی و در تاریخ 27 نوامبر (6 آذر) برگزار خواهد شد.

الریاضیة نوشته است که مدیریت باشگاه النصر امروز این تصمیم را گرفته و نامه آن را نیز برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد کرد. با این حال، مدیران این باشگاه در انتظار تصمیم پرسپولیس برای انتخاب محل برگزاری دیدار با این تیم از هفته نخست لیگ قهرمانان در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) هستند.

باید دید که واکنش مدیران پرسپولیس به این موضوع چه خواهد بود. چنانچه دیدارهای میان باشگاه های ایرانی و سعودی همچنان در کشور ثالث برگزار شود، در نتیجه نساجی و سپاهان نیز برای رویارویی با الهلال و الاتحاد، باید یک کشور بی طرف را برای میزبانی از تیم های عربستانی انتخاب کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها