|

اختلاف سنی 28 ساله خانم بازیگر با همسرش

خانم بازیگر و همسرش با وجود اختلاف سنی 28 ساله ، ده سال پیش زندگی عاشقانه ای را آغاز کردند و در کنار هم احساس خوشبختی می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

ماجرای ازدواج سارا صوفیانی و همسرش امیرحسین شریفی به دلیل اختلاف سنی 28 سالهاست که با حواشی زیادی همراه بوده اما این زوج همچنان به زندگی عاشقانه خود ادامه میدهند و از بودن در کنار هم احساس آرامش و شادی دارند.

بیوگرافی سارا صوفیانی

سارا صوفیانی سارا صوفیانی 26 فروردین 1364 متولد شد و اولین بار در سال 77 با بازی در یک نمایش به دنیای هنر راه یافت و سال 88 با دفتر فیلمسازی به مدیریت همسرش امیرحسین شریفی آشنا شد و با بازی در سریال خانه بی پرنده به دنیای تلویزیون راه یافت و یکسال بعد زندگی مشترکش را آغاز کرد.

وی تنها دختر و فرزند آخر خانواده می باشد که سه برادر بزرگتر از خود دارد، پدرش دبیر ریاضی و مادرش خانه داراست، او در دوران دبستان عاشق بازیگری شده و در سال ۸۹ با امیرحسین شریفی که از تهیه کنندگان سینما و تلویزیون می باشد ازدواج کرده است و متاهل است.

تفاوت سنی سارا صوفیانی و همسرش

وی دوران دبستان به بازیگری علاقه داشته تا اینکه در سال ۱۳۷۷ برای بازی در نمایش نگین انتخاب و وارد هنر می شود و با گذشت ۸ ماه از قعالیت هنری به هفدهمین جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می کند.

سارا صوفیانی علاوه بر فعالیت هنری تحصیلات خود را در رشته مورد علاقه اش تاریخ تمدن ادامه می دهد و پس از اخذ لیسانس در سال ۸۷ از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در آذر ماه سال ۸۸ با دفتر آفاق فیلم با مدیریت امیرحسین شریفی آشنا و با بازیگری در سریال خانه بی پرنده بازیگری را شروع میکند. و در سریال روزهای بی قراری به کارگردانی همسرش دیده شد و مورد توجه مردم قرار گرفت

بیوگرافی همسر سارا صوفیانی

امیرحسین شریفی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون 5 اردیبهشت 1336 در اصفهان متولد شد و تابحال به عنوان تهیه کننده در آثار سینمایی و تلویزیونی زیادی حضور داشته است و در چندین فیلم هم به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها