|

همسر امین حیایی ترنس است یا خیر؟ | عکس

دارا ، پسر امین حیایی عکسی از تولد مادرش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز | دارا حیایی پسر امین حیایی و مونا بانکی پور عکسی از تولد مادرش منتشر کرد.علت استایل مردانه مونا بانکی مادر دارا حیایی از زبان خودش ، مونا بانکی همسر سابق امین حیایی که همیشه برای سبک لباس پوشیدنش مورد انتقاد قرار می گیرد گفت من یک مادر و یک زن هستم با این تفاوت که من برای پسرم به مدت 22 سال هم مادر بودم و هم پدر!

تیپ مردانه همسر سابق امین حیایی در جشن تولدش

 

مونا بانکی پور کیست؟

مونا بانکی پور متولد 7 خرداد 1355 در تهران بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ایران است.او همسر سابق و اول امین حیایی است که مدت زیادی است از یکدیگر جدا شده اند حاصل این ازدواج پسری به نام دارا حیایی است.

monabankipour_1617444698

مونا بانکی پور ، مادر دارا حیایی و همسر اول امین حیایی ، به همراه پسرش ، دارا حیایی برای اکران فیلم «شعله ور» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت. دارا حیایی تنها فرزند امین حیایی و مونا بانکی پور است که شباهت زیادی به پدر و مادرش ندارد . بر اساس گفته های مونا بانکی پور رنگ چشم های دارا حیایی شبیه به پدر بزرگش می باشد.

monabankipour_1611387784_2

در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر دارا حیایی به همراه مادرش مصاحبه ای انجام داد و مونا بانکی پور از حواشی زندگی اش در این گفتگو صحبت کرد.

monabankipour_1603020456

مونا بانکی پور که نقش همسر دانیال حکیمی را در سریال خواب و بیدار ایفا کرد مدت زیادی است که از بازیگری فاصله گرفته و میدان را به جوان تر ها داده است. این بازیگر کشورمان درباره علت این دوری گفت : بعد از خواب و بیدار پیشنهادهایی مطرح شد اما من دوست داشتم کاری بهتر از خواب و بیدار انجام دهم که میسر نشد البته من چند سالی ایران نبودم و حواشی که ایجاد شده بود باعث کم کاری بیشتر من شد.

monabankipour_1591531083_1

مونا بانکی پور در ادامه صحبت هایش گفت که گذشته هیچ اهمیتی برای من ندارد و مهم برای من کار و آینده داراست. مونا بانکی پور فرزند فرزانه داوری هنرپیشه قبل از انقلاب و همسر سابق امین حیایی بعد از سالها کناره گیری در عرصه بازیگری مجوز کارگردانی اولین فیلم کوتاهش به نام قمر در عقرب در وزارت ارشاد صادر شد.

منبع: برخط نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    کم کم مونا بانکی شبیه تتلو میشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها